Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن کاراته ناشنوایان با اشاره به عملکرد خوب بانوان در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: انتظار کسب مدال از بانوان در مسابقات قهرمانی جهان نداشتیم.

محمدرضا فضلی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم کاراته ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی تهران، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان که برای نخستین بار به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود از سطح بسیار بالایی برخوردار است و اکثر ورزشکاران شرکت‌کننده تجربه حضور در المپیک دارند و از برترین‌های کاراته ناشنوایان دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی جهان را ۸ تیم عنوان کرد و افزود: هر چند انتظار داشتیم تیم‌های بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنند، اما حضور تیم‌هایی همچون روسیه، اوکراین، ترکیه و مالزی سبب شده تا مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

رییس انجمن کاراته ناشنوایان تصریح کرد: در گذشته سرمایه‌گذاری خوبی بر روی کاراته ناشنوایان در دنیا صورت نمی‌گرفت، اما الان شرایط به گونه‌ای است که تیم‌ها به صورت کامل در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده‌اند و رقابت‌ها نزدیک و غیرقابل پیش‌بینی است.

فضلی در پاسخ به این پرسش که وضعیت ورزشکاران ایران در کاتا بهتر است یا کومیته؟ خاطرنشان کرد: در کومیته همیشه موفق‌تر عمل کردیم، البته در این مسابقات نتایج در کاتا نیز راضی‌کننده بود و توانستیم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مدال‌آوران مسابقات قهرمانی جهان به المپیک ناشنوایان نیز اعزام خواهند شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی جهان برای انتخاب تیم ملی مسابقات انتخابی برگزار خواهیم کرد تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم و پس از برگزاری چند مرحله اردو، نفرات اعزامی به المپیک ناشنوایان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاراته ناشنوایان مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم