Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:25:51 GMT

«جهان در دستان من»، در دسترس عموم قرار گرفت 

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۴۲۶۵

«جهان در دستان من»، در دسترس عموم قرار گرفت 

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، وحید پویان از آهنگسازان و نوازندگان موسیقی که سابقه همکاری با رضا صادقی، مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش و دیگر خوانندگان موسیقی پاپرا در کارنامه کاری خود دارد، در تازه‌ترین فعالیت خود یک آلبوم بی‌کلام با عنوان جهان در دستان من را شامل شش قطعه در قالب موسیقی پاپ فلامنکو منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید پویان که سبک فلامنکو بزرگ‌ترین الهام‌بخش او طی سال‌ها فعالیتش در موسیقی بوده، درباره انتشار نخستین مجموعه آثار خود توضیح داد: دلیل اصلی انتشار این آلبوم آشنایی طیف گسترده‌تری از مخاطبان با موسیقی فلامنکو در قالب راحت‌تر بود؛ زیرا این سبک ممکن است در دستگاه‌های گوناگون به‌تنهایی از حوصله مخاطبان ایرانی خارج یا برای آنان ناآشنا باشد. به همین خاطر تلاش کردم تا با ترکیب ریتم‌های شرقی و سیکل آکوردهای پاپ؛ قالب این آهنگ‌ها را به سلیقه مخاطب ایرانی نزدیک‌تر کنم و ریتم رومبا (4/4) یکی از بارزترین ریتم‌هایی هست که با سلیقه مخاطب ما همخوانی دارد و  مطابق و ترکیبی از نت‌های احساسی و قابل‌درک ماست. 

این آهنگساز انتشار نخستین آلبوم بی‌کلام خود را اتفاقی مهم در دوره فعالیتش عنوان کرد و افزود: ازآنجاکه موسیقی فلامنکو برای من از ابتدای شروع فعالیتم تاامروز، بسیار الهام‌بخش بوده درنتیجه انتشار مجموعه آثارم در این سبک، از ارزش بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین ساخته‌هایم محسوب می‌شود زیرا همیشه برای آهنگسازی در کارهای باکلام پاپ نیز از سبک فلامنکو ایده گرفته‌ام. 

وی در پایان درباره همکاری با هنرمندان عرصه موسیقی پاپ بیان کرد: در آینده کارهایی به آهنگسازی من با صدای خوانندگانی همچون علیرضا عصار، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، مهدی یراحی، کوروش معظمی و یوسف بهراد منتشر خواهد شد.
شهر باران به خوانندگی شهاب رمضان، بی‌دفاع، مغلوب، چشم تو، تلقین و نمیشه ادامه داد به خوانندگی مهدی یراحی، گمونم، هست و نیست و تنهاترین به خوانندگی رضا صادقی، غریبه و ترکم کرد به خوانندگی احسان خواجه امیر از جمله آثاری هستند که طی سال‌های گذشته به آهنگسازی وحید پویان منتشر شده اند.
آلبوم بی‌کلام جهان در دستان من با آهنگسازی وحید پویان توسط موسسه نوای اساطیر از طریق وب‌سایت‌های معتبر موسیقی و پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

برچسب‌ها آلبوم موسیقی موسیقی پاپ آهنگساز نوازنده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی پاپ آهنگساز آلبوم موسیقی موسیقی پاپ آهنگساز نوازنده وحید پویان موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور