Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:25:11 GMT

اطلاع رسانی در کاهش تصادفات ضروری است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۴۴۵۲

اطلاع رسانی در کاهش تصادفات ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در نشست هماهنگی پلیس، راهداری و هلال احمر در اجرای طرح زمستانی،اطلاع رسانی در کاهش تصادفات ضروری است .

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، کمال الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی پلیس، راهداری و هلال احمر در اجرای طرح زمستانی در اردبیل گفت: با شناسایی نقاط حادثه خیز و حذف گردنه های صعب العبور تلاش بر این است تا مسافران و رانندگان سفری ایمن را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سردسیر بودن منطقه و ضرورت ارائه خدمات زمستانی توسط راهداری و نیروهای امدادی خاطرنشان کرد: در کنار توسعه بزرگراه ها در بخش راهداری سعی بر ارتقای ناوگان راهداری زمستانی و انجام ماموریت از سوی اکیپ های هلال احمر، اورژانس و امداد خودروست تا در فصل زمستان ترددکنندگان در جاده های استان اردبیل با حادثه ای تلخ روبرو نشوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: در طرح زمستانی امسال علاوه بر تجهیزات سخت افزاری به اندازه کافی نمک و ماسه برای یخ زدایی و برفروبی در نظر گرفته شده است تا به سرعت امکان بازگشایی مسیرها و ایمن سازی تردد هموطنان به وجود آید.

میرجعفریان افزود: هم در حوزه راه و شهرسازی و هم راهداری از محل سفر رئیس جمهور منابع اعتباری به استان اختصاص یافته تا طرح های در حال اجرا به سرانجام برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان