Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارت ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش پوشش واکسیناسیون، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها حداقلی شده و باید کنترل بر مطب‌های پزشکی بیشتر شود زیرا اکنون یکی از کانون‌های مخاطره از نظر انتشار کرونا، مطب‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان ۵۵ درصد و نگران‌کننده است؛ با آبی شدن وضعیت شهرها نباید دچار عادی‌انگاری شویم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم. همه پروتکل‌های بهداشتی توسط همه اقشار و در همه مکان‌ها باید رعایت شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تزریق واکسن به معنی رها کردن پروتکل‌های بهداشتی نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به معنی چشم‌پوشی از واکسیناسیون نیست بنابراین این دو مورد باید با هم در دستور کار باشند تا از این مرحله عبور کنیم.

حیاتی بیان کرد: سال گذشته در چنین شرایطی این گونه بازگشایی در سطح کشور نداشتیم اما با توجه به رشد واکسیناسیون درکشور، بازگشایی‌ها در حال انجام است که در چنین شرایطی طرح کنترل هوشمند جایگزین کنترل‌های قبلی شده است و بر اساس این طرح، بازرسی‌ها و کنترل‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: با وجود تلاش‌های فراوان در زمینه واکسیناسیون، همچنان پوشش واکسیناسیون در خوزستان کمتر از میانگین کشوری است؛ همه باید برای بالاتر رفتن پوشش واکسیناسیون استان خوزستان تلاش کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارت ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان افزود: به هر طریقی باید جامعه هدف که بعضا جزو جامعه ادارات هستند، واکسینه شوند.

وی بیان کرد: دریافت یک دوز واکسن ایمنی کافی ایجاد نمی‌کند و حتما باید دو دوز دریافت شود. با توجه به اینکه در خوزستان جمعیتی که دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند، کم است باید برای افزایش تزریق دوز دومی‌ها اقدام شود.

حیاتی با بیان اینکه آموزش و پرورش پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی در مدارس رعایت می‌کند، گفت: دانشگاه‌ها نیز باید پروتکل‌های تعریف‌شده را رعایت کنند. نباید در آموزش و پرورش یا دانشگاه‌ها شاهد برگزاری کلاس‌های ۳۰ نفره باشیم زیرا این مساله خلاف پروتکل‌های بهداشتی است. 

وی با تاکید بر پشتیبانی لجستیک طرح شهید سلیمانی افزود: تعداد معدودی از بانک‌ها هنوز نصب تهویه را رعایت نکرده‌اند و قول داده‌اند تا آخر هفته این کار به اتمام برسد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارت ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها حداقلی شده و باید کنترل بر مطب‌های پزشکی بیشتر شود زیرا اکنون یکی از کانون‌های مخاطره از نظر انتشار کرونا، مطب‌ها هستند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران واکسن کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد استانی مدیریت کرونا قرارگاه عملیاتی مطب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطبش با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح ‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرائم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها