Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال ایران با هدایت سید وحید امیری در آخرین بازی قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر صفر گلباران کردند و در یک قدمی قهرمانی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در آخرین دور مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال منطقه آسیا مرکزی (کافا) که با شرکت ۴ تیم در تاجیکستان برگزار می‌شود، تیم ملی ایران توانست با برتری ۸ بر صفر قرقیزستان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل قلی زاده در دقیقه ۳۲، سمیر حبوباتی در دقیقه ۴۰ و ۴۹، عرفان درویش عالی در دقیقه ۵۴، رضا قندی پور در دقیقه ۵۸، کسرا طاهری در دقیقه ۶۷ و ۸۴ و علی رحمان نژاد  در دقیقه ۷۰ برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

با این پیروزی پرگل، شاگردان وحید امیری با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۹+ موقتا در صدرجدول قرار گرفتند و در انتظار تعیین نتیجه بازی تاجیکستان و ازبکستان هستند که از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

در حال حاضر تاجیکستان با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۵+ در رتبه دوم قرار دارد و می‌تواند با برتری پرگل مقابل ازبکستان قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود بزند و در غیر این صورت تیم ملی ایران به قهرمانی می‌رسد.

ایران و تاجیکستان در هفته دوم این بازی‌ها به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند. همچنین شاگردان وحید امیری با نتیجه ۳ بر ۲ ازبکستان را در هفته اول شکست دادند. تاجیکستان هم در هفته اول قرقیزستان را با ۵ گل شکست داده بود.

ایران در سال ۲۰۱۸ و با حضور ۶ تیم توانسته بود با برتری کامل و با کسب ۱۵ امتیاز قهرمان این مسابقات شود.

نتایج این دوره از مسابقات به این شرح است:

هفته اول

تاجیکستان ۵ - قرقیزستان صفر

ایران ۳ - ازبکستان ۲

هفته دوم

تاجیکستان یک ایران یک

قرقیزستان ۲ – ازبکستان ۲

هفته سوم

ایران ۷ – قرقیزستان صفر

تاجیکستان - ازبکستان (ساعت ۱۵)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دختران تیم ملی فوتبال زیر ١٥ سال تيم ملي فوتبال ايران جام کافا تورنمنت فوتبال کافا وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود

 هفته سی‌وچهارم لالیگا، با برگزاری دیدار رئال مادرید و کادیز از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (شنبه) پیگیری شد.

در این دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کادیز را شکست دهد. براهیم دیاز در دقیقه ۵۱ و جود بلینگام در دقیقه ۶۸ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های رئال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۸۷ امتیازی شد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار گرفت. کادیز هم با ۲۶ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در ادامه هفته سی‌وچهارم لالیگا، امشب از ساعت ۲۰، خیرونا با بارسلونا روبرو می‌شود و از ساعت ۲۲، مایورکا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود