Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  جاشوا گاتیمو آگوتا در دیدار مدیران و فعالان صنعت چای کنیا با مدیران ارشد اتاق بازرگانی استان البرز با ابراز خرسندی از گسترش سطح تعاملات تجاری میان طرفین گفت: اخیرا در جلسه‌ای با مدیران ارشد وزارت خارجه ایران به مسئولان مربوطه اطمینان خاطر داده ام که به عنوان سفر کنیا در ایران تا زمان حضور در این منصب بیشترین تلاش‌ها را برای گسترش سطح روابط میان دو کشور انجام میدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کنیا با بیان این که به دنبال توسعه روابط میان ایران و کنیا در بالاترین سطح تعاملات تجاری و فرهنگی هستیم، افزود: ایرانی‌ها به محصول چای کشور کنیا علاقمند هستند و بدین منظور افرادی از هیئت عامل چای کنیا و تجار و فعالان این حوزه به البرز سفر کرده اند.

جاشوا گاتیمو آگوتادر تهران با بیان این که به دنبال گسترش تعاملات با ایران در زمینه‌های مختلف هستیم، گفت: تا قبل از این ملاقات و سفر هیات تجاری کنیایی فعال در زمینه چای به البرز متاسفانه اقدامات مهمی در راستای معرفی این محصول تولیدی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران انجام نشده بود، امیدواریم این دیدار منجر به رفع موانع و تسهیل همکاری‌های میان دو کشور شود.

او با اشاره به اهمیت بررسی راهکار‌های توسعه تعاملات تجاری میان ایران و کنیا و رفع معضلات در این زمینه افزود: قصد ما تامین بازار ایرانی در زمینه چای وارداتی توسط کشور کنیا است.

سفیرکنیا در بخش دیگری با بیان این که مسئولان ایران و کنیا اذعان دارند که روابط تجاری میان دو کشور در حال افزایش است، گفت: امیدوارم ره آورد این جلسات و دیدار‌ها برای تجار ایرانی و کنیایی پیش آمد‌های خوبی باشد و در زمینه موضوعات مختلف از جمله تعاملات در صنعت چای به نتایج مثبتی دست یابیم.

جاشوا گاتیمو آگوتا  افزود: دولت کنیا همیشه برای همراهی با تجار آماده همکاری است، به دنبال برگزاری این نشست با مسئولان اتاق بازرگانی امیدواریم به زودی شاهد حضور هیات تجاری از البرز به نایروبی باشیم تا گام‌های موثرتری در تقویت روابط تجاری میان ایران و کنیا حاصل شود.

او گفت: به یقین سفر هیات‌های تجاری ایرانی و کنیایی به معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های تولیدی و صنعتی میان دو کشور منجر می‌شود و می‌تواند زمینه ساز روابط پایدار تجاری‌در این زمینه باشد.

انتهای پیام/ ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر به ایران سفیر ایران ایران و کنیا میان دو کشور تجاری میان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان

در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، دومین روز از گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ برگزار شد.

علی باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز درباره علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و غیره به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچنین به تشریح چالش‌های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه‌های مختلف می‌توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های دومین روز همایش ملی بود.

گفتنی است، چنگیز رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز نیز در این گردهمایی در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و احسان اسکندری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش‌های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

کد خبر 747904

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان