Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* بعد از اینکه در سه دیدار اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و انتظاری که از خود داشتیم برآورده نکردیم بازی فردا برای ما خیلی مهم و حساس است و کسب سه امتیاز آن برای ما از نان شب هم واجب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* باید تلاش زیادی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، چرا که مقابل یک تیم تکنیکی و دونده بازی داریم. با توجه به بازی‌هایی که از تیم صنعت نفت دیدیم باید بگویم این تیم خوب بازی می‌کند.

* تمرینات زیادی داشتیم و با بازیکنان خیلی درباره شرایط تیم صحبت کرده‌ایم. می‌دانیم که هواداران ناراحت و نگران هستند و نگرانی‌شان را کاملاً درک می‌کنیم. باید با هم و با اتحاد و پشتیبانی از تیم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. راه سختی در پیش داریم.

* لیگ مثل یک ماراتن می‌ماند و تا آخرین لحظه برای رد شدن از خط پایان باید تلاش کنیم. فکر می‌کنم کاری که باید همه ما انجام دهیم این است که تلاش، زحمت و تمرکز بیشتر روی کار داشته باشیم و اسیر حواشی نشویم. حمایت از تیم باید اولویت کار همه ما باشد.

* واقعاً تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان با توجه به اینکه مشکلات زیادی دارند تحت فشار شدیدی هستند، ولی همه آن‌ها برای اعتلای نام پرسپولیس و سربلندی هواداران تلاش می‌کنند. باید به بازیکنان اعتماد و از آن‌ها حمایت کنیم.

* با توجه به اینکه فردا بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود، خیلی خوشحالم. بعد از دو سال بازی با حضور تماشاگران لذت دیگری دارد و بی‌صبرانه منتظر بازی فردا هستیم تا حضور گرم هواداران را تجربه کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. همه ما انگیزه بالایی داریم و خیلی زود باید به فرم خوب تیم‌مان برگردیم.

* ممکن است هر تیمی در طول فصل اُفت داشته باشد و وارد یک مسیری شود که خیلی سخت باشد، ما متأسفانه در حال طی این مسیر هستیم، ولی باید خیلی زود راه‌مان را عوض کنیم و به شکل تیمی که قبلاً داشتیم برگردیم. همه فوتبال بخش آن فنی نیست و اتفاقاتی که بیرون زمین می‌افتد و مشکلاتی که تیم داشت و دارد تأثیرش را روی ذهن همه ما گذاشته و کار را سخت کرده است.

* بالاخره یک تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید آرامش فکری داشته باشد. در فوتبال ایران همیشه مشکلات هست، ولی اگر مشکلات حداقلی باشد قطعاً راحت‌تر می‌توانیم به ادامه کار خوش‌بین باشیم.

* امیری هم بازی‌های خوبی برای ما انجام داده است و این موضوع را قبول ندارم. هر وقت وحید برای ما بازی کرده است بهترین بازی‌هایش را انجام داده است و کیفیت کاری که برای پرسپولیس داشته است راضی‌کننده بوده. او همه تلاشش را برای تیم به کار برده است.

256 251

کد خبر 1575818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس برای ما همه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!

کم نیستند طرفداران استقلالی که مهرداد محمدی را هنوز یک پرسپولیسی خطاب می‌کنند! بازیکنی که به همراه برادر دوقلویش در راه آهن چهره شد و در تلویزیون و برنامه ۹۰ به صراحت اعلام کرد از ابتدا هوادار پرسپولیس بوده و نقش یک لیدر را هم روی سکو‌ها برای قرمز‌ها بازی کرده است!

مهرداد برخلاف برادر دوقلویش میلاد و به خاطر پست بازیش دیرتر لژیونر شد و کمتر بازی ملی دارد، اما همیشه در هر تیمی کهش بوده مهره‌ای مفید و مثمر ثمر بوده است. او در ابتدای این فصل به استقلال پیوست و با وجود تمام مواضعی که علیه او وجود داشت، تا اینجا موثرترین بازیکن تیم صدرنشین و عصای دست نکونام لقب گرفته است.

مهرداد محمدی تا قبل از این بازی ۶ گل زده بود و ۳ گل ساخته تا بهترین گلزن تیمش بالاتر از بلانکو و مؤثرترین بازیکن آبی‌ها باشد. او دو بار در این فصل دبل کرده بود، اما در بازی بزرگ مقابل تراکتور هم محمدی بهترین بازیکن تیمش بود.

محمدی نیمه اول مهمترین فرصت مسابقه را ایجاد کرد، اما در مصاف تک به تک با پورحمیدی مغلوب شد تا دروازه میزبان بسته بماند. با شروع نیمه دوم مهرداد یک مزاحم همیشگی روی خط دفاعی تراکتور بود و بار‌ها در محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما بیشتر تنها بود و این فرصت‌ها یکی بعد از دیگری از دست رفت.

در دقیقه ۷۰ مهرداد پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد که شلیک او به دیرک افقی دروازه برخورد کرد. این صحنه مهم‌ترین فرصت گلزنی استقلال و جدی‌ترین صحنه بازی تا آن لحظه بود که البته بعداً موقعیت حسین‌زاده این جایگاه را از مهرداد و فرصتش گرفت!

در نهایت مهرداد محمدی با وجودی که تعویض شد، اما موثرتریشن مهره استقلال در زمین بود.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد