Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:26:08 GMT

بیانیه حزب‌الله در خصوص برخی شایعات

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۵۰۰۰

بیانیه حزب‌الله در خصوص برخی شایعات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روابط رسانه‌ای حزب‌الله امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، برخی طرف‌های مشکوک عادت کرده‌اند اخبار و پیام‌های کذب بسازند و با هدف تخریب چهره و فریب افکار عمومی لبنان و جهان عرب، آن را به سران و اعضای حزب‌الله نسبت دهند.

بر اساس گزارش «العهد»، در ادامه این بیانیه آمده، روابط عمومی حزب‌الله صحت اخبار منتشره توسط این افراد و رسانه‌ها و سایت‌های الکترونیکی آنها و نیز برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی را تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی حزب‌الله سپس از رسانه‌ها، سیاستمداران، کاربران و همه حامیان مقاومت در لبنان و کشورهای عربی خواست این شایعات و اکاذیب بی ارزش را رها کنند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده، این شایعات هرگز بر تصویر درخشان و پرافتخار مقاومت و موضع دائمی آن در کنار حق و حقیقت و نیز مقاومت علیه اشغالگر و در هم کوبیدن ظلم و ظالمان تأثیر نمی‌گذارد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله بیانیه مقاومت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت لبنان به مواضع نظامی در اراضی اشغالی
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی