Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیسی گفت:دولت مصمم است از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم استفاده کند.

 رئیس جمهور برنامه‌ها و اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، فناوری، اقتصاد مقاومتی و بویژه عمران و سازندگی در مناطق محروم را راهکار‌هایی ارزشمند برای رفع مشکلات مردم دانست و گفت: دولت مصمم است از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، روز سه شنبه در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان این سازمان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که با ابتکار و نگاه ژرف امام راحل تشکیل شد و هر روز که می‌گذرد ثمرات بیشتری را شامل حال ملت ایران و امت اسلامی می‌کند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، گفت: در راس این مجموعه انقلابی، رهبر معظم انقلاب و در بدنه آن، آحاد مردم کشور حضور دارند و بسیج فراتر از جریانات سیاسی و حزبی و گروهی، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خدمت بی منت به مردم را پیگیری می‌کند و باعث اطمینان خاطر مردم است همچنان که با حضور و نظارت در بازار باعث ایجاد آرامش در بازار شد.

به گفته رئیس جمهور دشمن با برخورداری از پول، قدرت و رسانه به دنبال ریزش در مجموعه نیرو‌های انقلاب و ایجاد تغییر در سبک زندگی و اخلاقیات مردم است، اما چون رویش و گستردگی ماموریت‌های بسیج زیاد است، همواره با شکست مواجه شده اند.

رئیس جمهور تلاش و برنامه ریزی برای احیاء و تقویت روحیه امید و اعتماد در بین مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: راهبرد دشمن ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است و در این شرایط لازم است تمام ظرفیت‌های نظام در کنار هم قرار بگیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند و در این زمینه دولت با همه توان آماده حمایت و پشتیبانی است.

غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار با قدردانی از روحیه بسیجی و خدمت رسانی رئیس جمهور و مجموعه دولت، گزارشی از برنامه‌ها، اقدامات و سند راهبردی بسیج که براساس بیانیه گام دوم انقلاب، تدوین شده است، ارائه کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در نشست مطبوعاتی مشترک با شی جین‌پینگ، همتای چینی وی در پاریس، ضمن اشاره به تداوم تامین کمک برای کی‌یف، مدعی شد که آمریکا و متحدانش به‌دنبال تغییر رژیم در روسیه نیستند!

ماکرون که در کاخ الیزه میزبان جین‌پینگ است، در گفت‌وگو با رئیس جمهور چین، از وی خواست تا اطمینان حاصل کند که پکن برای مسکو کمک قابل استفاده در جنگ فراهم نخواهد کرد. ماکرون از تعهدات پکن مبنی بر خودداری از فروش سلاح یا تامین کمک برای روسیه، استقبال کرد.

جین‌پینگ در این سفر با اورسولا فون‌درلاین، رئیس کمیسیون اروپا نیز دیدار کرد. فون درلاین در این دیدار گفت که «برای محدود کردن تحویل کالاها با مصرف دوگانه به روسیه که می‌توان در جنگ از آنها استفاده کرد، تلاش بیشتری لازم است» و در عین حالا مدعی شد که این مساله «روابط اتحادیه اروپا و چین را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد.»

ماکرون نیز گفت: توضیح اهمیت تاثیر این جنگ بر امنیت اروپا و عزم ما در حمایت از اوکراین تا هر زمان که نیاز باشد، ضرورت دارد. البته غرب قصد تغییر رژیم در مسکو را ندارد.

رئیس کمیسیون اروپا نیز از پکن خواست تا از تمام نفوذش بر روسیه برای توقف جنگ استفاده کند و در ادامه ماکرون مدعی شد که تمایل دارد تا «گفتمان نزدیک را حفظ کند.» وی همچنین از تصمیم جین‌پینگ برای سفر به فرانسه در راستای آنچه «هماهنگی مواضع دو کشور در آستانه سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به چین در ماه مه» خوانده شده است، استقبال کرد.

ماکرون افزود: ملاقات با رئیس جمهور چین امکان دنبال کردن یک دستور کار مشترک را فراهم و تکلیف قصد و نیت جهت برقراری صلح پایدار را روشن می‌کند.

جین‌پینگ در این نشست از غرب به‌دلیل تحریف وجهه چین در بحبوحه جنگ اوکراین انتقاد کرد و گفت: چین بحران اوکراین را ایجاد نکرد و یک طرف این جنگ هم نیست. نمی‌پذیریم که از بحران اوکراین برای مقصر دانستن دیگران، خدشه‌دار کردن چهره کشورهای ثالث و به‌راه‌انداختن یک جنگ سرد جدید استفاده شود. همانطور که تاریخ به دفعات نشان داده است، همواره می‌توان جنگ‌ها را از طریق مذاکره حل و فصل کرد. پکن نیز همواره در برقراری صلح نقش مثبتی ایفا کرده است.

کد خبر 6099034

دیگر خبرها

  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • ۵۰ نکته از خلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • ۵۰ نکته از حلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات