Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین معارفه فرهاد دانشجو، سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس و تودیع رئیس پیشین این دانشگاه فردا، سوم آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین معارفه فرهاد دانشجو سرپرست جدید و تودیع محمدتقی احمدی رئیس پیشین دانشگاه تربیت مدرس با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سوم آذرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مراسم از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ روز چهارشنبه سوم آذرماه در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی برگزار و همزمان به صورت برخط از تلویزیون اینترنتی دانشگاه به نشانی tv.modares.ac.ir پخش خواهد شد.

گفتی است، پیش‌تر قرار بود مراسم تودیع و معارفه عصر روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه برگزار شود که به دلیل تداخل با برنامه‌های وزیر علوم لغو وبرگزاری آن به فردا، سوم آذرماه موکول شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس فرهاد دانشجو محمدتقی احمدی تودیع و معارفه روسای دانشگاه ها محمدعلی زلفی گل دانشگاه تربیت مدرس سوم آذرماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد