Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:04:20 GMT

ویدئو کنفرانس با مانیتور لمسی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۵۴۰۲

ویدئو کنفرانس با مانیتور لمسی

شاید قبلا جایی برای این سوال وجود داشت که برویم به سمت ویدئو کنفرانس‌ها برویم یا خیر؟ اکنون که در دوران پر‌تلاطم کرونا هستیم، پاسخ پروژکتوراستور به این سوال قطعا بله است. هر چند از آن‌جایی که هماهنگی جلسات حضوری از جهات مختلف همیشه مشکل بوده است و علاوه بر آن ویدئو کنفرانس مزایای بی‌شماری دارد، پاسخ به این سوال از خیلی وقت پیش‌تر، باز هم بله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا ویدئو کنفرانس؟

دلایل زیادی وجود دارد که ما را مجاب به برگزاری جلسات از طریق ویدئو کنفرانس می‌کند.

تصور کنید یکی از همکاران یا مخاطبان شما در شهری دیگر یا اصلا کشوری دیگر زندگی می‌کند. برای برگزاری هر جلسه، اگر امکان ویدئو کنفرانس نداشتیم، چه میزان هزینه و صرف زمان را باید متحمل می‌شدیم؟ یک حساب سرانگشتی در این جا کافی است.
خب به هر حال مهمانان با سختی‌های زیاد جمع می‌شوند، اگر تعدادشان زیاد باشد چقدر باید هزینه کنیم برای آماده‌سازی یک سالن بزرگ، پذیرایی و بسیاری موارد دیگر؟
ویدئو کنفرانس باعث می‌شود همکاران‌تان و دیگر شرکت‌کنندگان، جلسات را به وضوح ببینند. این موضوع یک ارتباط زنده و لایو را برای شما تداعی می‌کند و اثربخشی بالایی دارد. فکرش را بکنید به جای داشتن ویدئو کنفرانس، تنها ارتباط صوتی برقرار کنید! قطعا چنین ارتباطی نمی‌تواند نتیجه کاملی به شما بدهد.
یک سیستم ویدئو کنفرانس حرفه‌ای مخصوصا با یک مانیتور لمسی باعث می‌شود جلسات‌تان پربارتر باشد و حتی بتوانید به رد و بدل اسناد، مدارک و.. هم بپردازید.
با داشتن یک نمایشگر حرفه ای در ویدئو کنفرانس‌های خود می‌توانید آموزش‌های مختلف را با بالاترین بازده در اختیار همکاران‌تان قرار دهید. به عنوان مثال یک پزشک می‌تواند از راه دور بیمار خود را ویزیت کرده و حس حضور بر بالین او را داشته باشد. بانک‌ها نیاز به جلسات متعددی دارند که اگر به صورت حضوری برگزار شود، هزینه‌هایشان را حسابی بالا می‌برد. شرکت‌ها و ادارات مختلف هم برای آموزش، جلسات هماهنگی و فروش، جلسات پیگیری و بسیاری موارد دیگر باید جلسات متعددی را برگزار کنند. اهمیت برگزاری این جلسات از یک طرف و هزینه‌های بالای برگزاری آن‌ها به صورت حضوری از طرف دیگر، باعث می‌شود به مزایای یک ویدئو کنفرانس حرفه‌ای فکر کنیم.
در حال حاضر با توجه به فراگیری اپیدمی کرونا، حتی اگر تمامی دیگر دردسرها را به جان بخریم، باز هم عاقلانه نیست که جلسات حضوری داشته باشیم.
اصلا چه نیازی هست وقتی تکنولوژی درهای رفاه و آسایش را به روی ما باز کرده، خودمان با دست خودمان این درها را ببندیم و بر روش های سنتی پافشاری کنیم؟

البته دقت کنید وقتی می‌گوییم ویدئو‌کنفرانس مزایای زیادی دارد، منظورمان هر کنفرانسی و با هر کیفیتی نیست! شما باید تجهیزات لازم را آماده کنید تا ویدئو کنفرانس‌هایتان به صورت حرفه‌ای برگزار شود. داشتن اثربخشی لازم قطعا اتفاقی نیست و باید پیش نیازهای آن را فراهم کنید.

 

ویدئو کنفرانس حرفه‌ای با نمایشگر لمسی

چرا می‌گوییم ویدئو کنفرانس حرفه‌ای؟ چون در این جا هم مانند هر زمینه دیگری شما می‌توانید ویدئو کنفرانس خود را در سطوح مختلفی برگزار کنید. این موضوع بستگی  دارد به این که نتیجه چقدر برایتان مهم است و به صورت کلی چقدر برای کار و اهداف‌تان اهمیت قائل هستید.

مثلا شما می‌توانید یک قلم و کاغذ بردارید و موارد مختلف را روی آن نوشته و در تصویر به مخاطبان‌تان نشان دهید. حال تصور کنید از یک نمایشگر لمسی حرفه‌ای استفاده می‌کنید که به سیستم عامل اندروید هم مجهز است. اپلیکیشن‌های فراوانی وجود دارد که می‌توانید نصب کرده و از خدمات بالای آن ها برای بهبود ویدئو کنفرانس استفاده کنید. نصب ساده یک وب‌کم باعث می‌شود بتوانید جدا از افراد داخل سالن با تعداد بسیار زیادی از افراد که دور از شما هستند، ارتباط بگیرید. قطعا توضیح موارد مختلف از طریق یک تلویزیون لمسی با قابلیت های فوق‌العاده‌ای که در اختیار ما می‌گذارد، جلسات کاری را به تعاملاتی پر بازده و موفق تبدیل می‌کند.

مزایای سیستم کنفرانس ویدئویی با مانیتور تاچ

پیش از این گفتیم که ویدئو کنفرانس چه مزایایی برای شما به همراه دارد. حالا که کمی بیشتر با موضوع آشنا شده‌اید، می‌توانیم با دیدی کلی کاربردهای چنین سیستمی را نام ببریم.

برگزاری جلسات مختلف آموزشی از راه دور
انجام امور پزشکی از راه دور
داشتن جلسات کاری منظم برای سازمان‌های مختلف بدون نیاز به صرف هزینه و وقت اضافی
نظارت مداوم سازمان‌ها بر زیرمجموعه‌هایشان
مدیریت راحت شرایط در اوضاع بحرانی
امکان برخورداری از مشاوره از راه دور
انجام امور تجاری و بازرگانی مختلف از راه دور
امکان شرکت در سمینارها و جلسات مختلف در هر جایی از دنیا

نمایشگر لمسی چه امکاناتی به ما می‌دهد؟

با خرید نمایشگر لمسی می‌توانید جهت مصارف مختلف از جمله برقراری ویدئو کنفرانس‌های حرفه‌ای از آن استفاده کنید. برخی از قابلیت هایی که نمایشگر تاچ در اختیار شما قرار می‌دهد، عبارت است از:

برگزاری کنفرانس‌های مختلف به صورت ویدئویی برای مقاصد آموزشی، تجاری و...
امکان استفاده از نرم افزارهای مختلف ارتباطی از طریق سیستم‌عامل
به اشتراک گذاری آسان محتوا و صفحه مد نظر با کیفیت عالی
امکان فیلم‌برداری از جلسه ویدئو کنفرانس و بهره‌وری‌های بعدی از آن
به اشتراک گذاشتن صفحات مختلف میان کاربران

 

کلام آخر

اکنون که دنیای تکنولوژی همواره در حال گسترش است، می‌توانیم با بهره‌گیری از این دنیا تمامی کارهایمان را به شکل راحت‌تری انجام دهیم. برگزاری ویدئو‌کنفرانس های مختلف با داشتن تجهیزاتی مثل نمایشگر لمسی، یکی از نتایج پیشرفت تکنولوژی است که در اختیار شما است.

بسته به کاربرد و انتظاری که از مانیتور لمسی دارید و هم‌چنین فضا و دیگر تجهیزاتی که در اختیار شما است، نمایشگرهای لمسی مختلفی می‌تواند برایتان مناسب باشد. قطعا خودتان آشنایی کامل با انواع نمایشگرهای تاچ اسکرین ندارید و البته جای نگرانی نیست. شما می‌توانید پیش از خرید نمایشگر لمسی سری به فروشگاه اینترنتی projectorstore.ir بزنید و بصورت رایگان با کارشناسان مجرب فروش در پروژکتور استور از طریق شماره تلفن 02188970214 ارتباط برقرار کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: ویدئو کنفرانس نمایشگر لمسی جلسات ویدئو کنفرانس حرفه ای ویدئو کنفرانس ویدئو کنفرانس ها نمایشگر لمسی باعث می شود راه دور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند

نخست‌وزیر عراق در اظهاراتی از جامعه بین‌المللی خواست که به مسئولیت‌های خود عمل کرده و جنگ ظالمانه علیه مردم غزه را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق امروز -شنبه- در یک سخنرانی در کنفرانس کار کشورهای عربی که به میزبانی بغداد در حال برگزاری است، گفت: برگزاری این کنفرانس در شرایط سخت و استثنایی در دو سطح منطقه و جهان برگزار می‌شود، زیرا تجاوزهای رژیم جنایتکار اسرائیل علیه مردم مقاوم غزه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش خبرگزاری المعلومه، وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تجاوزهای خود قوانین بین‌المللی، عرف جنگ و قطعنامه‌های بین‌المللی را نقض کرد. صهیونیست‌ها با سیطره خود باعث شدند که برادران فلسطینی نیازهای زندگی روزانه از جمله غذا، دارو و مسکن امن نداشته باشند.

نخست‌وزیر عراق از جامعه بین‌المللی و موسسات آن خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و براساس قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و مسئولیت انسانی و اخلاقی، جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غره را متوقف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جهان امروز شاهد بحران‌هایی است که بر اقتصاد تمام جهان و اوضاع اجتماعی، روانی و اقتصادی ملت‌های عربی تاثیر منفی گذاشته است.

بر اساس این گزارش، فعالیت پنجاهمین دوره از کنفرانس کار کشورهای عربی صبح امروز در بغداد آغاز و تا چهارم ماه مه ادامه خواهد داشت. در این کنفرانس مسائل مرتبط با بازارهای کار و کارگران در کشورهای عربی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل