Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی‌امیری به مسدود شدن حساب فدراسیون‌ها و مشکلات مالیاتی واکنش نشان داد

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص مسدود شدن حساب وضعیت فدراسیون ها به دلیل مشکلات مالیاتی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه رونمایی از سردیس قهرمانان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد:

امروز در سلسله برنامه‌های موزه ورزش روز افتتاح تالار قهرمانان طلایی بازی‌های آسیایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار بعدی که در یک ماه بعدی افتتاح می‌شود تالار مشاهیر فوتبال خواهد بود. 

رئیس کمیته ملی المپیک، ادامه داد:

فصل بودجه است و ورزش ایران نیازمند حمایت جدی است. نقطه‌نظرات روسای فدراسیون‌ها حول چند محور بود از جمله اینکه در ورزش قهرمانی نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتری هستیم، نمی‌توانیم با منابع موجود هدف‌گذاری کنیم. هزینه‌ها برای زیرساخت‌ها و تهیه تجهیزات بسیار گران شده است. 

وی افزود:

سال آینده ۳ رویداد مهم داریم؛ کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و جوانان آسیا که ۳ تا ۴ میلیون دلار پیش‌بینی ماست یعنی ۱۰۰ میلیارد تومان. تقاضای ما این بود که بودجه مناسب با نرخ ارز امروز دیده شود. به بودجه قبل راضی هستیم اما به نرخ روز. خوشبختانه آقای قالیباف دید مثبتی داشت، قرار شد جلسه‌ای با او، وزیر و روسای فدراسیون‌ها داشته باشیم. 

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به مسدود شدن حساب روسای فدراسیون‌ها، تصریح کرد:

بحث دیگر بسته شدن حساب روسای فدراسیون‌ها به خاطر مشکل مالیاتی بود. اخیرا حساب‌های فدراسیون‌ها هم بسته شده که عادلانه نیست. در دنیا با مالیات به ورزش کمک می‌شود اما ما برعکس هستیم. 

صالحی‌امیری همچنین در خصوص بدهی فدراسیون‌ها به شرکت توسعه، گفت:

بحث اجاره فدراسیون‌ها از شرکت توسعه موضوع دیگر بود قرار است جلسات اختصاصی برگزار و در خصوص این مشکلات تصمیم‌گیری شود. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! بابک مرادی خطاب به فرهاد مجیدی؛ من را نمی خواهید نامه عدم نیازم را بدهید! پرسپولیس - نفت آبادان؛ آخرین حضور آزمایشی هواداران در استادیوم ادای احترام رونالدو و سایر بازیکنان منچستریونایتد به سولسشر تمام برندگان جایزه پسر طلایی اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روسای فدراسیون ها مسدود شدن حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل آی دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

کد خبر 6090686

دیگر خبرها

  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی