Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پکیج خورشیدی همراه، سامانه ای است که به صورت پنل، باتری و واحد شارژ طراحی شده. سامانه‌ای که برق را از طریق نور خورشید ذخیره کرده تا در طول شبانه روز و برای کارهایی که نیاز به برق است نظیر شارژ گوشی موبایل و تبلت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از آن استفاده شود.

قدرت جذب بالای نور خورشید

این سیستم به اندازه ای قدرتمند است که می تواند از نخستین لحظه تابش نور خورشید تا غروب، یک پنکه زمینی را به آن وصل و در تمام این مدت آن را روشن نگه داشت. همچنین وسیله ای کارآمد برای خانواده ها در زمان هایی چون قطعی برق یا اماکنی که دسترسی به برق ندارند، به شمار می رود.

این پکیج در سه مدل 50 وات، 100 وات و 100 وات پلاس طراحی شده است که در مدل 100 وات آن می توان تا 100 آمپر باتری جداگانه به آن وصل کرد و خدمات بیشتری در طول شبانه روز از آن گرفت.

سه لامپ با نوردهی بالا

از امکانات این دستگاه می توان به سه عدد پنل 50 وات منوکریستال همراه با پایه نگهدارنده، سه عدد لامپ 7 وات با نوردهی بالا به طول سیم 4 متر همراه با کنترل قطع و وصل روشنایی بر روی دستگاه و سرپیچ اشاره کرد.

این دستگاه همچنین از دو عدد یو اس پی جهت شارژ موبایل و تبلت با قابلیت اتصال باتری خارجی برخوردار است. صفحه نمایش این دستگاه با نور پس زمینه قادر است اطلاعاتی همچون ولتاژ باتری، اتصال پنل و نمایشگر خروجی ها را نشان دهد.

مناسب برای وضعیت های خاص اقلیمی

از اهمیت های دیگر این دستگاه، سادگی حمل آن است که زمینه های کاربردی بسیاری را فراهم کرده است. این دستگاه حتی برای کسانی که در وضعیت های خاص اقلیمی نظیر جنگل و بیابان اشتغال دارند نیز کارآمد بوده و آنها می توانند تا چند سال از این وسیله استفاده کنند.

این پکیج خورشیدی کارآمد با حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تولید رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پنل خورشیدی دانش بنیان خبرخوب روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد