Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد شریفی طی نشستی که امروز در سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد، با بیان اینکه تسهیلات مذکور در سه زمینه باغبانی، زراعت و مکانیزاسیون کشاورزی اعطا شده است، افزود: 2 هزار و 350 میلیارد ریال خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداران تخصیص یافت.

به گفته وی، تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به منظور خرید هزار و 950 دستگاه ماشین آلات، ادوات و دنباله بندها پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه پرونده سایر متقاضیان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در دست اقدام است، اظهار کرد: پرونده های مذکور با اعتبار 25 میلیارد ریال از محل کمک های فنی واعتباری به بانک معرفی شده است.

شریفی، از پرداخت 156 میلیارد تسهیلات برای تولید محصول زراعی و به صورت سرمایه در گردش نیز سخن گفت.

وی اظهار کرد: جهت اجرای عملیات اصلاح و احیاء باغ ها نیز تاکنون مبلغ 30 میلیاردریال تسهیلات کم بهره از محل کمک های فنی واعتباری پرداخت شده است.

شریفی، به تخصیص تسهیلات با بهره 4 درصد به منظور توسعه کاشت گیاهان دارویی نیز گریزی زد و افزود: در این زمینه تاکنون پرونده افراد به مبلغ  88 میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده است و مبلغ 10 میلیاردریال آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به معرفی متقاضیان توسعه گلخانه به بانک، بیان کرد: پرونده افراد به ارزش 660 میلیارد ریال از محل اعتبارات ترجیهی بانک کشاورزی و هزار میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18 به بانک معرفی ودر دست اقدام می باشد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه در 6 رسته فعالیت شامل تولید انواع نهاده ها و عوامل تولید وارداتی غیرعلوفه ای، توسعه زنجیره های ارزش و شرکت های پشتیبان کشاورزی قراردادی، توسعه مدرن سازی و استارت آپ های کشاورزی، توسعه زنجیره تولید محصول گواهی شده و  بهره وری منابع پایه آب و خاک در نظرگرفته شده است.

 شریفی گفت: بهره برداران متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه سیتا نسبت به اعلام درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تسهیلات کشاورزی تولید بهره برداران فرهاد شریفی معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس مکانیزاسیون کشاورزی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند