Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی بازارچه و مراکز عرضه میوه و تره بار زیر قیمت بازار در شهر ایلام خبر داد

به گزارش برنا از ایلام؛ جهانگیر رستمزاد اظهار داشت: این بازارچه با هدف کاهش قیمت میوه و تره بار محصولات خود را با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می کند.

وی هدف از تشکیل این بازارچه را تعدیل قیمت ها، کمک به وضعیت اقتصادی مردم و همچنین عرضه میوه مناسب و با کیفیت با قیمت کمتر برشمرد و گفت: در صورت استقبال مردم و اعلام رضایت آنها شعبه های بعدی نیز در مناطق دیگر حاشیه ای راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: شهرداری متولی اجرای این طرح است و باید تلاش کند با نظارت دقیق و مستمر نسبت به تامین و عرضه میوه با کیفیت با قیمت ۲۵ درصد زیر قیمت مصوب بازار اقدام کند.

وی همچنین از بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی استان نیز خواست تا بر بازار همچنان نظارت کنند و اجازه ندهند متخلفین موجب افزایش قیمت و احجاف در حق مردم شوند.

رستمزاد اضافه کرد: بدون شک در صورت موفقیت در اجرای این طرح سعی می شود گوشت و مرغ نیز عرضه شود و نظیر این بازارچه ها در شهرستان ها نیز راه اندازی شود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام ارزان قیمت راه اندازی عرضه میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول