Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز از برگزاری ملاقات های مردمی با هدف حل مشکلات شهروندان به شکل هفتگی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی عبداللهی اظهار کرد:دراولین برنامه امروز سه شنبه با 54 تن از شهروندان استان به صورت چهره به چهره دیدار و برای حل مشکلات آنها دستور لازم داده شد.

وی با بیان اینکه این دیدارها سه شنبه هر هفته برپا خواهد شد، افزود: طبق وعده ای که داده بودم این سلسله دیدارها در دستور برنامه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان البرز تصریح کرد: این برنامه در استانداری و تمامی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نیز اجرایی می شود.

عبداللهی گفت: از این طریق مشکلات و مسائل مردم از نزدیک شنیده می شود و می تواند گامی مناسب در مسیر شناسایی مشکلات در بطن جامعه باشد.

وی افزود: بر این باور هستم با این دیدارها ضمن حل بسیاری از مشکلات، رضایتمندی مردم نیز حاصل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج ملاقات مردمی مجتبی عبداللهی دیدارهای مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران