Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان از اهدای بیش از 39 هزار بسته آب آشامیدنی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جمشید عیدانی با اشاره به وقوع زلزله ای که رخ داد درهرمزگان، اظهار کرد: مجموعه آب منطقه‌ای هرمزگان همواره تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مناطق زلزله زده به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدانی با اشاره به حضور کارشناسان طرح و توسعه و بسیجیان شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در قرارگاه‌های سازندگی مناطق زلزله زده، عنوان کرد: ارائه خدمات تا پایان عملیات بازسازی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان ابراز داشت: بر اساس دستور استاندار هرمزگان مبنی بر رسیدگی فوری به مشکلات مردم مناطق وزلزله زده در تمام ابعاد، بیش از 39 هزار بطری آب آشامیدنی به مناطق زلزله زده اهداء شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مناطق زلزله زده هرمزگان آب منطقه ای هرمزگان مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حمزه نژاد گفت: با نفوذ و فعالیت سامانه‌ای بارشی، ابتدا بارش‌ها در جزایر کیش و لاوان و مناطق غربی استان در پارسیان و بستک آغاز خواهد شد و به تدریج تا بعدازظهر و شب بارش‌ها به مناطق مرکزی و شمالی استان و سایر جزایر خلیج فارس خواهد رسید.

وی گفت: بامداد پنجشنبه، مناطق شرقی استان، تحت تاثیر فعالیت این سامانه بارشی قرار خواهند گرفت.

حمزه نژاد گفت: فردا رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها را نیز به همراه خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

حمزه نژاد گفت: جمعه در پاره‌ای نقاط استان، رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و فردا، تمامی مناطق دریایی استان با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا شمال شرقی مواج پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: بیشینه سرعت باد ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا به بیش از دو متر خواهد رسید.

وی گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی، امروز در مناطق غربی استان و جزایر غربی و فردا، کاهش محسوس دمای بیشینه ۳ تا ۷ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده