Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل بورس و اعزام دانشجویان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که درخواست‌های اخذ معافیت تحصیلی خارج از کشور در مقاطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل بورس و اعزام دانشجویان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که درخواست‌های اخذ معافیت تحصیلی خارج از کشور در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه اداره کل بورس و اعزام دانشجویان آمده است: براساس توافقات به عمل‌آمده با سازمان وظیفه عمومی ناجا مقرر گردید، از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ کلیه درخواست‌ها در سامانه سازمان وظیفه عمومی ناجا به ادرس: https://services.epolice.ir ثبت گردد.

لیکن تا زمان تکمیل و رفع اشکالات احتمالی سامانه مذکور ضرورت دارد علاوه بر سامانه نظام وظیفه درخواست‌های فوق و مدارک مربوطه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان نیز به آدرس: https://portal.saorg.ir ثبت و بارگذاری گردد؛ لذا از متقاضیان محترم درخواست می‌شود ضمن ثبت درخواست و بارگذاری مدارک در هر دو سامانه فوق، تا قبل از صدور معافیت تحصیلی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معافیت تحصیلی اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان وظیفه عمومی ناجا معافیت تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد