Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در حاشیه آئین گشایش این نمایشگاه به خبرنگار مهرگفت: در این نمایشگاه و در ۴۵ غرفه توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار، بسیجیان کارآفرین ونخبگان بسیجی شهرستان آمل تولیدات خانگی واشتغالزایی خود را در زمینه‌های صنایع دستی، تولیدات پوشاک اسلامی، وسایل تزئینی، گل و گیاه عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش ویژه این نمایشگاه که امسال اضافه شده، غرفه اختراعات ونوآوری های نخبگان بسیجی شهرستان آمل بوده که جدیدترین اختراع‌های خود را دراین نمایشگاه عرضه کردند.

وی، برپایی این نمایشگاه را در راستای عملی کردن شعار «هر خانه یک کارخانه» وحمایت از تولیدات خانگی و رونق تولید بیان کرد ادامه داد: درموضوع اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات خانگی به خصوص زنان سرپرست خانوار و کسب وکارهای جدید که با محوریت بسیج سازندگی مورد تاکید جدی در راستای رونق تولید و اشتغال زایی درسطح شهرستان آمل است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: علاوه بر تولیدات حوزه بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل، کارآفرینان حوزه بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز توانمندی‌هایشان را عرضه کردند.

سرهنگ عسگری گفت: کسب وکارهای کوچکی که برخی افراد با برخورداری از حمایت‌های بسیج سازندگی ودیگرنهادهای همسو درسطح شهرستان ایجاد شده، اکنون خروجی کارآنها بزرگ و حتی تولیداتشان به دیگر استان‌های کشور نیز ارسال می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را حمایت ومعرفی تولیدات خانواده‌ها در این بخش بیان کرد وگفت: خوشبختانه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، سپاه هم در موضوع اشتغال‌های روستایی، کارگاه‌های کوچک و خانگی و برگزاری نمایشگاه‌ها و ایجاد اشتغال کمک می‌کند و با هم افزایی و شناسایی افراد مستعد کارها نیز تسهیل و موفق تر خواهد بود.

وی یادآورشد، تداوم برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی باعث خواهد شد تا تولیدات کوچک بیشتر به معرض دید مردم قرار بگیرد وهم اینکه باعث ایجاد انگیزه برای افرادی که فکر می‌کنند، ایجاد کار یا فراهم شدن شغل صرفاً باید پشت میز نشینی باشد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان آمل تا روزجمعه عصرها برای بازدید علاقمندان درمحل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان آمل برپا است.

کد خبر 5359053

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج سپاه کربلای مازندران هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله آلودگی هوا کتاب و کتابخوانی عکس استانها بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران اقتصاد مقاومتی شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح