Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:15:35 GMT

روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۶۶۳۵

روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر سه شنبه در مراسم روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از روحانیون رزمنده با اشاره به اینکه در پایگاه‌های مقاومت، حضور طلاب سرنوشت‌ساز بوده و طرح صالحین بدون روحانیت معنا ندارد، گفت: روحانیت با تزریق معنویت، سختی‌های جنگ را آسان می‌کردند.

وی از رونمایی طرح محله اسلامی خبر داد و با بیان اینکه روحانی در طرح محله اسلامی میدان دار است، خاطرنشان کرد: روحانی با میانداری در این طرح به حل مشکلات محله و تبلیغ خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین به اجتماع ۱۲۰۰ نفری طلاب و روحانیون در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان اشاره و یادآور شد: اگر روحانیون دست به دست هم دهند، می‌توانیم کارهای بزرگی را در کشور و در راستای رفع مشکلات مردم انجام دهیم.

بیگدلی در ادامه به حضور روحانیون در صحنه برای دستگیری از نیازمندان و محرومان اشاره کرد و گفت: آمار حاکی از آن است که از زمان شیوع کرونا در قرارگاه‌های مختلف از جمله شناسایی و بیماریابی، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و تقویت مبانی معنوی پای کار بودند.

کد خبر 5359088

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج هفته بسیج هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله آلودگی هوا عکس استانها کتاب و کتابخوانی بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی