Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری، فرماندار ریگان در افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی در ریگان که با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، درباره این طرح‌ها گفت: امروز مدرسه ۳ کلاسه روستای رضوانیه با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که ۶۵ دانش آموز می‌توانند در آن تحصیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی روستای شریک آباد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت صنایع خودرو سازی افتتاح شد، بیان کرد: بلوار شهید پور جعفری به متراژ ۱۳هزار متر مربع نیز به بهره برداری رسید. 

باقری از بهره مندی اولین خانوار ریگانی از گاز خبر داد و بیان داشت: تا کنون ۳ هزار علمک از سوی شرکت گاز در شهر ریگان نصب شده است.

باقری از کلنگ زنی مجتمع بزرگ آب رسانی به شهر‌های عباس آباد سردار، رحمت آباد و روستای سلطان آباد و سعدآباد و ۱۰ روستای دیگر با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان داشت: زمین چمن مصنوعی روستای سعدآباد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و مشارکت اداره ورزش وجوانان و صنایع خودرو سازی افتتاح شد.

او با اشاره به افتتاح مجتمع بزرگ آب رسانی منطقه حمید آباد با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان بیان داشت: طول خط انتقال این مجتمع، ۱۸کیلومتر است و با افتتاح آن، ۱۰ روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند می‌شوند.

او تصریح کرد: به زودی ۲ مجتمع آب رسانی دیگر در شهرستان ریگان افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود

نخستین رصدخانه دانش‌آموزی مجهز به رادیوتلسکوپ که به نام شهید بزرگوار حاج حسن تهرانی مقدم مزین شده است در شهرک شهید محلاتی آماده افتتاح می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی صباغ؛ شهردار منطقه یک با همراهی جمعی از معاونین و مدیران منطقه به مناسبت روز معلم در دیدار با تعدادی از معلمان در مجتمع فرهنگی، آموزشی شهید محلاتی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبیین مقام والای معلم اظهار کرد: معلمان پرورش‌دهنده آینده‌سازان و نسل جوان کشور هستند و در تربیت نسلی مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

صباغ همچنین با حضور در اولین رصدخانه دانش آموزی مجهز به رادیوتلسکوپ که با همکاری شهرداری منطقه یک، دانش آموزان مدرسه امام هادی و مجتمع فرهنگی ، آموزشی شهید محلاتی و...احداث شده است  بازدید کرد و این مجموعه را که به نام شهید بزرگوار حاج حسن تهرانی مقدم مزین شده است را یکی از مراکز خوب علمی شهرک شهید محلاتی دانست که پس از تجهیز در اختیار دانش‌آموزان استعداد‌یابی شده قرار خواهد گرفت و مهارت‌های هوافضا و نجوم را در آنها ارتقا خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان