Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:28:25 GMT

رکورد تولید ماهانه شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۶۹۴۴

رکورد تولید ماهانه شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه شمش در این شرکت خبر داد و گفت: پس از گذشت سه سال رکورد تولید ماهیانه شمش در شرکت فولاد خوزستان از زمان تاسیس تاکنون شکسته شد.

امین ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از سه سال در آبان ماه ۱۴۰۰، با تلاش نیروهای شرکت فولاد خوزستان توانستیم با تولید ۳۴۲ هزار و ۸۲۴ تن رکورد تولید ماهیانه شمش را ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تشدید تحریم‌ ها و محدودیت‌ های تامین برق، با شرایط بسیار سختی برای تولید مواجه هستیم اما هیچکدام از این مسایل نتوانسته مانعی در برابر تلاش ما برای تولید و ارتقای آن شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: در پاییز شرایط بسیار خوبی برای شرکت فولاد خوزستان رقم خورده است به شکلی که رکورد تولید روزانه و ماهیانه شمش تختال در مهرماه شکسته شد و همچنین در آبان ماه پس از گذشت سه سال رکورد ماهیانه تولید شمش فولادی ارتقا پیدا کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه توسعه رمز تولید پایدار است، عنوان کرد: پیش از این رکورد تولید در بهمن ۹۷، با تولید ۳۳۸ هزار و ۷۰۴ تن به دست آمده بود.

وی ادامه داد: تولید با کیفیت و حضور در بازارهای بین‌الملل در کنار نگاه به توسعه، ارکان راهبردی مجموعه فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهد و در این زمینه سیاست فولاد خوزستان در عرصه تولید، حضور مستمر و تاثیرگذار در بازارهای بین‌المللی، تامین نوردکاران داخلی و ارزآوری برای کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت فولادخوزستان استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شمش فولاد شرکت فولاد خوزستان رکورد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد