Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه شهرستان های استان تهران در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مدارسی که هنوز به صورت حضوری بازگشایی نشدند، اظهار کرد:  طبق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که از وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود و زمانبندی و نحوه بازگشایی که دانش آموزان باید به صورت گروه بندی شده و هوشمند بازگشایی تدریجی و آرام به سمت تکمیل برود، به این صورت است که ابتدا مدیر مدرسه با مشورت شورا‌ی مدارس و بررسی شرایط مدرسه، بازگشایی را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجوز بازگشایی دانش آموزان در سامانه ثبت می‌شود و در کار گروهی مورد بررسی قرار می‌گیرد، خود ارزیابی مدیر تایید می‌شود تا برای این دسته از مدارس مجوز صادر شود.

هاشمی ادامه داد: در دوره متوسطه دوم بیش از ۹۳ درصد مجوز برای بازگشایی صادر شده است و ۷ درصد باقی مانده به دلایلی مانند، ثبت نام نکردن در سامانه برای اخذ مجوز و آماده نبودن سیستم‌های گرمایشی موفق به دریافت مجوز نشدند که تقریبا یک هفته به این نوع مدارس وقت داده می‌شود تا مشکل را حل کنند ومجوز بازگشایی را بگیرند.

معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های تهران گفت: بازگشایی مدارس در دوره متوسطه اول ۸۶ درصد و در مدارس کاردانش و فنی و حرفه‌ای ۹۷ درصد از مدارس مجوز بازگشایی مدارس را دریافت کردند همچنین مدارس باقی مانده با رفع مشکلاتی مانند سیستم گرمایشی بازگشایی می‌شوند.

او بیان کرد: کارگاه‌ها در مدارس فنی و حرفه‌ای از سوم مهرماه به صورت حضوری برگزار شد و درس‌های نظری و غیر کارگاهی هم طبق زمانبندی اعلام شده از ۱۵ آبان ماه شروع شده است و تا چند روز آینده این مدارس به طور کامل بازگشایی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه اهل سنت بستک با اشاره به ساماندهی مدارس دینی اهل سنت گفت: مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده که قابل تقدیر است.

سید سلمان حسینی با ذکر این نکته که ۶ مدرسه دینی منتخب در استان داریم که هماهنگی خوبی با نظام عالی آموزشی دارند، تاکید کرد: استان هرمزگان اولین استانی است که ۳۳ مدرک ضابطه‌مند و رسمی را صادر کرده است.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان بیش از ۴۰۰ امام جمعه اهل سنت حضور دارند که تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا تغییرات مثبتی شکل گیرد.

سید سلیمان حسینی امام جمعه اهل سنت بستک که امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع حجت‌الاسلام باوقار و معارفه حجت‌الاسلام باصره مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: حاج آقا باوقار از سال ۹۸ در جایگاه مدیریت مرکز اسلامی استان هرمزگان قرار گرفتند و برای پیش‌برد برنامه‌ها به نفع جامعه بسیار تلاش کردند و اقداماتی ماندگار در حوزه اهل سنت انجام شد.

وی، با اشاره به همکاری علمای اهل سنت برای برگزاری برنامه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با توزیع منابع در مرکز اسلامی شاهد رضایتمندی و عدالت هستیم و تمام تلاش خود را برای توسعه استان هرمزگان به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا؛ حجت‌الاسلام باوقار بیش از سه سال به عنوان مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در گذشته با عنوان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان شناخته می‌شد، فعالیت می‌کرد.

حدود ۴۰ درصد از استان هرمزگان را جامعه اهل سنت تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است