Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال ایران در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان سه برصفر پاکستان را شکست داد.

به گزارش برنا، دومین روز از رقابت های تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال آسیا با پیروزی دختران ایران در برابر پاکستان و شکست پسران ایران در رویارویی با هندوستان همراه بود.

در دیدار تیمی دختران ایران و پاکستان، ابتدا در مصاف انفرادی اول، فردخت علیمی با نتایج  مشابه ۶-۰ در دو ست ماروخ ساجید را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انفرادی دوم هم صبا خیرمنش ۶-۳ و ۶-۴ زونایشا نور را مغلوب کرد.

در مصاف دو نفره هم تیم فردخت علیمی و صبا خیرمنش موفق به برتری دو برصفر در نتایج ۶-۰. و ۶-۲ موفق به برتری مقابل ماروخ ساجید و زونایشا شد.

بنابراین با این نتایج ، پیروزی قاطع سه بر صفر ایران در برابر پاکستان در بخش دختران رقم خورد.

در دیدار تیمی پسران هم ایران در برابر هندوستان قرار گرفت و با شکست کیارش صادقی مقابل اجاس مهلوات در نتایج ۶-۳ و ۷-۶ همچنین باخت فربد ایمانی در دو ست در برابر آراو چاولا و همچنین باخت تیم دو‌نفره ایران ، در نهایت برتری ۳-۰ از آن پاکستان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت آسیا پاکستان ایران هندوستان تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم