Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی در خصوص دیدار تیمش با آلومینیوم اراک صحبت هایی را بیان کرده است

رضا عنایتی در نشست خبری پیش ازدیدار مقابل آلومینیوم اراک شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، رضا عنایتی گفت:

بازی بسیار سختی را مقابل تیم منسجمی که در چند هفته گذشته بسیار خوب کار کرده، داریم. یک تیم با کلاس هستند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن هستیم که باید برای امتیاز گرفتن تمام توانمان را به کار بگیریم.

وی افزود:

شرایط خوبی در جدول نداریم. در دیدارهای گذشته نباید بازی را واگذار می کردیم. بازیکنان ما تجربه لیگ برتر ندارند و در موقعیت های حساس مقداری شرایطمان تغییر می کند و به همین خاطر بازی را واگذار کردیم. ان شاالله از فردا با تمام توان کار می کنیم تا نتایج را تغییر بدهیم. مطمئنم با تلاش این بازیکنان که در 5 هفته گذشته تجربه خوبی را به دست آوردند، از فردا می توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم و امتیازات را جمع آوری کنیم که به هدف ماندن درلیگ برتر برسیم. بارها گفته‌ام این اتفاق برای این مجموعه می افتد. تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی هوادار تصریح کرد:

تمام کارشناسان در مورد تیم ما صحبت می کنند اما وقتی نتیجه نگیرید شاید زحمات دیده نشوند. تلاشمان را می کنیم که در کنار خوب بازی کردن نتیجه هم بگیریم. باید کارهایی که در تمرین انجام می دهیم را به بازی بیاوریم. امیدوارم این کار با نتیجه همراه باشد تا شرایطمان در جدول هم بهتر شود.

عنایتی در مورد اینکه مقابل فولاد چند صحنه داوری وجود داشت و  چند کارشناس هم معتقد بودند بعد از اخراج بازیکن فولاد سوت ها به ضرر هوادار شد، گفت:

کلا عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما وقتی حقی از تیمی ضایع می شود باید بیشتر دقت کنند. واقعا انتظار بیشتری از داوری دارم. مخصوصا در دو سه بازی گذشته که اتفاقاتی افتاد. نمی دانم دوستان چه نگاهی به تیم ما دارند؟ فکر می کنند ما هنوز تیم لیگ یکی هستیم و هنوز درلیگ یک سوت می زنند. وقتی بازیکن فولاد به حق اخراج شد، چند صحنه خیلی بحث برانگیز بود که می توانست شرایط و نتیجه بازی را تغییر بدهد.

وی افزود:

نکته عجیب برایم این است که؛ وقتی داوران با هم در ارتباط هستند به هم احترام می گذارند. داور چهارم یا کمک داور هر صحبتی با داور وسط می کنند، دیده‌ایم که با هم در تعامل هستند اما در این بازی جلوی خود من،  کمک داور 5-4 بار به داور یک صحنه را خطا اعلام کرد. داور اصلا توجهی به این موضوع نکرد. نمی فهمم که چه اتفاقی افتاد. یکی دو  صحنه دیگر هم بود که می توانستند دوباره برای ما پنالتی بگیرند یا دومین بازیکن فولاد را هم اخراج کنند. حتی در یک صحنه گل ما را برگرداندند. عجیب و غریب بود.

سرمربی هوادار گفت:

خواهش می کنم داوران ما احساسی نشوند. اگر پوئنی را به حق به تیمی می دهند، به دنبال جبران آن نباشند. ما ایرانی ها احساسی هستیم. اتفاقی که می افتد را سعی می کنیم با با کارهای دیگر جبرانش کنیم. امیدوارم دید داوران اینطور نباشد که هوادار از لیگ یک آمده و هرکاری می خواهند می توانند با آن انجام بدهند. مطمئن باشید از حق تیم‌مان دفاع می کنیم. امیدواریم داوران بیشتر دقت کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود. 

عنایتی در خصوص اینکه کم کم ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها آزاد می شود و این مساله چقدر به تیم هوادار کمک می کند، اظهار داشت:

این اتفاق خوشحال کننده است. جذابیت فوتبال به تماشاگران و هیاهوی درون استادیوم است. این اتفاق باید هرچه زودتر و به صورت وسیع بیفتد. یعنی کلا آزاد شود. با این درصدهایی که به صورت آزمایشی وارد استادیوم می شوند، ان شاالله اتفاق مبارکی باشد. ما هم در تهران شرایطمان نسبت به تیم های دیگر بد نیست ولی همینکه هواداران را در ورزشگاه  ببینیم برایمان خوشحال کننده است. دوست داریم هرجا می رویم هوادار باشد چون فوتبال جذاب  و شرایط خیلی بهتر می شود. امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا عنایتی لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند

براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و فرشاد مالک و سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

قضاوت داوران خراسان جنوبی در رنکینگ اسنوکر کشور

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

استادیوم فجر شهر بم میزبان این دیدار حساس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد