Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلکای گوندوعان بزرگ ترین چالش بازی فردا شب را شناخت خوب سرمربی های دو تیم از یکدیگر می داند.

ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی منچسترسیتی همراه با پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. به گزارش طرفداری، ایلکای گوندوعان در این کنفرانس خبری گفت:

فکر می کنم فینال لیگ قهرمانان سال گذشته هنوز در ذهن ماست و به ما انگیزه می دهد، حتی اگر به آن نیازی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در یک فینال بازی کرده اید، همیشه می خواهید به عقب بازگردید و دوباره آن را تکرار کنید. فکر می کنم در بازی فردا شب، بزرگ ترین چالش برای هر دو تیم این است که هر دو سرمربی یکدیگر را به خوبی می شناسند. متاسفانه پوچتینو در گذشته و همچنین در بازی های مهم، چندین بار موفق به شکست دادن ما شده است. این واقعاً به سود ما نیست.

همه چیز به روش بازی ما، نحوه کنترل مالکیت، موقعیت سازی و نگرش ما بستگی دارد. شکی ندارم که اگر این کار را به بهترین شکل ممکن و با صبوری انجام دهیم، بازی بسیار خوبی انجام خواهیم داد و سه امتیاز را کسب خواهیم کرد. من نهایت تلاشم را می کنم تا دوباره به فینال لیگ قهرمانان برسم، حالا یا امسال یا سال دیگر. همه چیز در مورد این است که تا ان جایی که ممکن است پیش برویم و با ترکیبی از کمی شانس، کیفیت مناسب و بازیکنان چنین چیزی ممکن است. ما می توانیم آن را انجام دهیم، این باید هدف ما باشد. بی صبرانه منتظر این بازی هستیم. این که بتوانی در چنین بازی هایی به میدان بروی و ببینی که چه عملکردی مقابل چنین رقبایی دارید، لذت بخش است.

عملکرد وراتی در بازی رفت؟ او بازی فوق العاده ای انجام داد. متاسفانه من در بازی رفت به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم نبودم اما بازی را از خانه تماشا کردم و کاملاً موافقم که عملکرد او عالی بود. او حتی یک توپ هم از دست نداد. بازیکنان آکادمی منچسترسیتی؟ آن ها روز به روز مهم تر می شوند. کول پالمر چندین بازی در تیم اصلی انجام داده، جیمز مک آتی هم همین طور. فیل فودن بهترین مثال از آکادمی است. وقتی آن ها صبور و تشنه بهتر شدن و وفق پیدا کردن هستند، آینده درخشانی دارند.

فکر می کنم ما به خوبی به بازی کردن بدون مهاجم نوک عادت کرده و سازگار شده ایم. تجربه ما از فصل گذشته نشان می دهد با این شرایط سازگاری پیدا کرده ایم. این چیزی نیست که هر بازی به آن فکر کنم. بازیکنانی مانند من که نقش هافبکی هجومی را ایفا می کنند، به داخل محوطه جریمه رقیب نفوذ می کنند تا بیشتر در موقعیت گلزنی قرار بگیرند. احتمالاً علت این که در فصل گذشته من بیشتر از هر وقتی گلزنی کردم، همین است. این فصل نیز شرایط تقریباً مشابه است. وقتی یک مهاجم نوک حقیقی ندارید، باید در مورد حضور بازیکنان در محوطه جریمه آگاه باشید. بازی ما کاملاً انعطاف پذیر است. مهم نیست چه کسی در تیم گلزنی می کند.

فکر می کنم ژائو کانسلو در ماه های اخیر، توانسته اشتباه های فردی اش را کاهش داده و بازده عملکرد خود در موقعیت های انفرادی را بالا ببرد. او به ندرت توپ را از دست می دهد و این طور به نظر می رسد که همیشه راه حلی پیدا می کند. تماشای بازی او واقعاً لذت بخش است. او یک فولبک هجومی است اما در نبردهای تن به تن و موقعیت های یک به یک قوی است. او بازیکنی بسیار مهم و ضروری در تیم است. امیدوارم بتواند همین سطح خود را حفظ کند و در کسب پیروزی های بیشتری در این فصل، به ما کمک کند.

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایلکای گوندوعان لیگ قهرمانان فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا

کورتوا در تمرینات رئال مادرید درخشان ظاهر شده و ممکن است در بازی‌های حساس تیمش در هفته‌های پیش رو نیز به میدان برود

طرفداری | به گزارش رلوو، تیبو کورتوا که به دلیل پارگی رباط صلیبی هنوز در فصل جاری به میدان نرفته‌، پس از بهبود مصدومیتش، در تمرینات رئال مادرید عالی ظاهر شده و عملکرد او روز به روز در حال پیشرفت است. کورتوا با رسیدن به مرز آمادگی کامل، در لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ حضور داشت و حتی روی نیمکت این تیم نیز قرار گرفت. با استناد به صحبت‌های کارلو آنچلوتی، تیبو کورتوا به احتمال قوی در دیدار برابر کادیز (شنبه هفته آینده) به میادین باز خواهد گشت.

حضور کورتوا در دیدارهای سرنوشت‌ساز فصل

رئال مادرید روز چهارشنبه هفته جاری در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. با توجه به ثبت نتیجه ۲-۲ در بازی رفت و همچنین برگزاری بازی برگشت در استادیوم سانتیاگو برنابئو، شاگردان کارلو آنچلوتی از شانس خوبی برای صعود به فینال برخوردارند.

با توجه به درخشش آندری لونین در بازی‌های گذشته و اینکه رئال مادرید نمی‌خواهد روی کورتوا ریسک کند، به احتمال زیاد در بازی روز چهارشنبه نیز شاهد حضور سنگربان اوکراینی در ترکیب کهکشانی‌ها خواهیم بود؛ اما در صورت صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، این احتمال وجود دارد که تیبو کورتوا در چارچوب دروازه لوس بلانکوس برای این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز قرار بگیرد. از نظر کادرفنی و کادر پزشکی رئال مادرید، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای به تأخیر انداختن بازگشت کورتوا به میادین تا شروع فصل آینده وجود ندارد، چرا که او بدون مشکل در تمرینات حاضر می‌شود و همچنین از آمادگی بالایی برای حضور در بازی‌های حساس تیمش برخوردار است.

کورتوا در فینال ۲ فصل قبل، در نقش منجی رئال مادرید ظاهر شد و با مهارهای پرتعداد و فوق‌العاده خود، نقش پررنگی در قهرمانی تاریخی کهکشانی‌ها در آن فصل ایفا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان