Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، «دمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی ادعای کشور‌های غربی مبنی بر آماده شدن مسکو برای حمله نظامی به اوکراین را رد کرد و گفت: کشور ما قصد ندارد به هیچ کشوری حمله کند، ما بار‌ها اعلام کرده‌ایم هیچ برنامه تهاجمی علیه هیچ کشوری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف ارتباط دادن مانور‌های انجام شده توسط سربازان روسی را با چنین طرح‌هایی اشتباه دانست.

سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه در خصوص ایجاد تنش از سوی کشور‌های غربی میان مسکو و کی‌یف نیز اعلام کرد: روسیه در حال تلاش برای کاهش تنش است، اما کشور‌های غربی سوخت افزایش این تنش‌ها را فراهم کرده و دائما به افزایش آن دامن می‌زنند.

«دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین روز دوشنبه ادعا کرد که احتمال حمله روسیه به کشورش به قدرت کی‌یف و توانایی شرکای آن بستگی دارد. در همین راستا شبکه خبری آمریکایی سی‌ان‌ان، در گزارشی اعلام کرد دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال ارزیابی ارسال مستشاران نظامی و تجهیزات جدید به اوکراین است و با توجه به تجمع اخیر نیرو‌های روسیه در نزدیکی مرز اوکراین، واشنگتن به فکر ارسال کمک نظامی به اوکراین است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه و اوکراین منطقه دونباس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد

سرویس امنیتی اوکراین (SBU) روز سه شنبه مدعی شد که توطئه «عوامل روسیه» برای ترور رئیس‌جمهور و دیگر مقامات ارشد را خنثی کرد.

به گزارش فارس؛ نهاد اطلاعاتی اوکراین ادعا کرد که تعدادی از عوامل روسیه در حال توطئه برای ترور ولودیمیر زلنسکی بودند.

سرویس امنیتی اوکراین مدعی شد که ماموران روسی در سرویس گارد دولتی اوکراین را در حال طراحی ترور زلنسکی و سایر مقامات ارشد دولتی دستگیر کرده است.

مقامات اوکراینی در شرایطی این ادعا را مطرح کردند که روسیه واکنشی به این ادعا نشان نداده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
  • سازمان منع تسلیحات شیمیایی: ادعای استفاده روسیه از تسلیحات ممنوعه در اوکراین اثبات‌شده نیست
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • کم رنگ شدن خط قرمز عدم استفاده از تسلیحات غربی علیه روسیه
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • کاخ سفید: اوکراین آماده حمله روسیه در تابستان است
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم