Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:‌ ردیف بودجه بیمارستان دولتی محمدیه که متأسفانه حذف شده بود، بعد از رایزنی و پیگیری دوباره احیا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فاطمه محمدبیگی عصر امروز در پایان سفر یک‌روزه خود به شهر محمدیه (زیباشهر) از توابع شهرستان البرز استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی بیمارستان در ناحیه منفصل شهری مهرگان بزرگ‌ترین مطالبه اصلی اهالی این ناحیه شهری است؛ چرا که در حالت حاضر هیچ زیرساخت درمانی مناسبی در این شهرک وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم رفع نیازهای حوزه سلامت ناحیه شهری مهرگان اضافه کرد: متأسفانه در مسیر ساخت این بیمارستان مشکلاتی وجود دارد که این معضلات در نشست‌های مختلف با مقامات استانی و کشوری شناسایی شده و با مرتفع کردن آنها به زودی شاهد شروع عملیات اجرایی احداث بیمارستان مهرگان خواهیم بود.

محمدبیگی همچنین درباره وضعیت طرح احداث بیمارستان دولتی و دانشگاهی محمدیه ادامه داد: ردیف بودجه بیمارستان دولتی محمدیه که متأسفانه حذف شده بود، بعد از رایزنی و پیگیری دوباره احیا شده است. با توجه به اینکه بیمارستان مناسبی در محمدیه نداریم، بنابراین امیدواریم با احیای ردیف بودجه و اعتبار این بیمارستان بتوانیم کاری بزرگ در حوزه توسعه زیرساخت‌های بیمارستانی استان انجام دهیم.

مدیریت شهری محمدیه مطالبات مردم را پیگیری کند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات توسعه شهری در محمدیه اشاره کرد و گفت: از مسئولان شهر محمدیه به ویژه فرماندار، شهردار و اعضای شورای این شهر خواستم تا در زمینه ارائه خدمات به شهروندان بیشتر تلاش کنند و مطالبات مسلم مردم را به صورت جدی‌تر پیگیری کنند.

محمدبیگی افزود: در شهر محمدیه مانند دیگر شهرهای استان معارضات ملکی زیادی بین مردم و دستگاه‌های دولتی وجود دارد که مدیران نباید فراموش کنند که همواره باید قوانین و مقررات را به نفع مردم تفسیر کنند؛ چرا که فلسفه وجود دولت و نظام خدمت به مردم است.

80 درصد از امکانات پزشکی استان قزوین فرسوده استاستاندار قزوین: فرسودگی بیمارستان‌ها مشکل اصلی بخش درمان استبیمارستان 700 تختخوابی قزوین در صورت تامین اعتبار 2.5 ساله ساخته می‌شود

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محمدیه جزو نخستین شهرهای نوساز و اقماری در کشور است، زیرساخت‌های مناسبی برای توسعه شهری در محمدیه وجود دارد. بنابراین باید طوری عمل شود که این شهر از نظر امکانات زندگی کامل بوده و حتی برای اشتغال‌زایی جوانان خود وابستگی به شهر قزوین نداشته باشد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس استانداری قزوین بیمارستان مجلس استانداری قزوین بیمارستان ردیف بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟