Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:57:57 GMT

ممنوعیت تردد شبانه در اردبیل برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۸۳۵۹

ممنوعیت تردد شبانه در اردبیل برداشته شد

سید حجت فتاحی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و با تصویب ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت در تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح اعمال می‌شد که با دستورالعمل ابلاغی از اول آذرماه این محدودیت‌ها برداشته شده است.

وی تصریح کرد: به تناسب اقدام کشوری ما نیز در استان اردبیل دیگر برای صاحبان خودرویی که شبانه در شهرهای استان تردد می‌کنند، جریمه‌ای اعمال نمی‌کنیم و هموطنان بدون نگرانی می‌توانند تردد شبانه خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: همچنان خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی با اعمال جریمه روبه‌رو می‌شود که در این زمینه هموطنان باید دقت لازم را داشته باشند.

فتاحی افزود: اعمال جریمه در شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی برای صاحبان خودروهای غیربومی پابرجاست و در این زمینه باید مراقبت‌های لازم انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با رنگ قرمز با اعمال جریمه یک میلیون تومانی و شهرهای نارنجی با اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی روبه‌رو می‌شود که در این زمینه همچنان اعمال قانون را برای متخلفان شاهد هستیم.

فتاحی اضافه کرد: افرادی که نیاز به انجام مسافرت ضروری و واجب دارند، می‌توانند با اخذ مجوز از فرمانداری‌ها تردد خود را در این شهرها انجام دهند که با مراجعه به اجراییات جرایم آنها بخشوده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: البته در عبور از شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی در کمربندی و محدوده شهر هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند و رانندگانی که به داخل شهرها وارد شوند با اعمال جریمه روبه‌رو خواهند شد.

کد خبر 5359275

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور اردبیل حجت فتاحی بخشنامه محدودیت تردد بیماری کرونا جریمه فرمانداری هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا عکس استانها بارش باران واکسن کرونا شیوع کرونا اعمال جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان