Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس از هواداران پرسپولیس درخواست کرد برای جلوگیری از تضییع حقوق هوادارانی که بلیت خریداری کرده‌اند، در صورتی که موفق به خرید بلیت بازی برابر صنعت نفت آبادان نشده‌اند، راهی ورزشگاه نشوند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (چهارشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش طرفداری، رسانه رسمی پرسپولیس در خصوص بلیت فروشی این مسابقه نوشت:

سرخپوشان ایران در دفاع از عنوان قهرمانی پنج ساله خود، فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر (جام خلیج فارس)، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه، پرسپولیس پس از نزدیک به 660 روز دوری این فرصت را خواهد داشت که در حضور تعدادی هر چند محدود از هواداران خود پا به میدان بگذارد.

بلیت فروشی این مسابقه انجام شد و سهمیه اندکی نیز تعیین شده بود. این محدودیت قطعا پاسخگوی علاقه و اشتیاق وصف ناشدنی هواداران برای ورود به ورزشگاه نیست ولی قطعا در آینده شرایط بهتر خواهد شد. این امر البته مستلزم همکاری هواداران و مدیریت کار توسط خود ایشان است. از یک سو ضروری است که هواداران حاضر در ورزشگاه، نسبت به رعایت پروتکل‌ها به ویژه فاصله گذاری اجتماعی کوشا باشند و یکدیگر را دعوت به این مساله کنند تا بتوان برای بازی‌های آینده مسئولان امر را به افزایش تعداد سهمیه تماشاگران ترغیب نمود. از سوی دیگر از هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشدند، تقاضا می‌کنیم به هیچ وجه راهی ورزشگاه نشوند. این مساله با توجه به ایجاد ازدحام در مبادی ورودی ورزشگاه‌ و گیت کنترل، باعث ایجاد مشکل و شاید تضییع حقوق آن دسته از هوادارانی خواهد شد که موفق به تهیه بلیت شده‌اند. از سوی دیگر بازی در ساعت پیک تردد تهران انجام می‌شود و این مراجعه بر مشکلات آمد و شد در مسیرهای منتهی به ورزشگاه خواهد افزود.

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نوری فر: سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما یادمان نرفته!/ به هواداران ما هتک حرمت شد شهاب عزیزی خادم به دریافت حقوق نجومی متهم شد پل مرسون: کریستیانو رونالدو پاشنه آشیل منچستر یونایتد است تغییر نظر 3 نفر از 5 یاغی بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان لیگ اعلام کرد، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 847445 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم