Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:03:26 GMT

نماز معیار ارزش گذاری انسان‌ها است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۸۷۷۰

نماز معیار ارزش گذاری انسان‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمیرتقی حسینی‌گرگانی عصر سه شنبه در نخستین همایش نماز در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انسان را با معیار خواندن نماز ارزش گذاری می کنند، اظهار کرد: نماز محک انسان ها و آرامبخش زندگی آن هاست و حضرت علی (ع) هم برای رسیدن به آرامش به نماز پناه می برد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خداوند خیر انسان را در نماز خواندن می داند، افزود: کسی ظلم کند و به حقوق مردم احترام نگذارد نمازش مورد قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نماز همراه با زکات دارای ارزش است، افزود: خواندن نماز باعث قبولی کارها و دعا می شود و باارزش‌ترین چیزی که انسان را به خدا نزدیک می‌کند، نماز است.

آیت الله حسینی گرگانی ضمن گرامی داشت هفته بسیج یادآور شد: بسیجی نیروی خالص و پا به رکاب انقلاب است و به همین دلیل امام راحل این نهاد با ارزش را تاسیس کردند.

در ادامه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان هم بیان کرد: نماز یکی از مباحث بسیار مهمی است که انبیای الهی به آن عنایت داشته و دارند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی افزود: نماز، ماند نهر روان و چشمه زلالی است هر انسان مومنی هر روز روح و روان خود را در آن می شوید.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این همایش، مبلغان، اقامه کنندگان و فرماندهان نمونه بسیج و سپاه نینوای گلستان تجلیل شد.

حسن طاووسی، مسعود کرد، علی مقصودلو، محبوبه عباسی، ناهید طاهرپور، اعظم رفیعی پور، نورا حبیبی، زینب محمدی، مهلا احمدی، اسماً عبداللهی، احمد فقیهیان، حمید جعفری و علی بابایی منتخبان بخش های گوناگون این همایش شدند.

کد خبر 5359312

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز سپاه نینوا گلستان گرگان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا بارش باران عکس استانها واکسن کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 254 MB کد خبر 6096689

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا