Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «رائد جبل» معاون رئیس سازمان هواپیمایی دولت نجات ملی یمن اتهامات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی درباره فرودگاه بین‌المللی صنعاء را رد کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از جبل گزارش داد که ائتلاف متجاوز، برای توجیه حملات مداوم خود، درباره فرودگاه صنعاء به دروغ، سیاه‌نمایی و وارونه جلوه دادن حقیقت روی آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد، هدف از ادعاهای ائتلاف متجاوز، توقف پروازها و خدماتی است که هواپیماهای سازمان ملل و نهادهای بشردوستانه به ملت یمن ارائه می‌کنند.

این مسئول یمنی خاطر نشان کرد، آنچه این روزها ائتلاف تبلیغ می‌کند، برای مقدمه‌چینی به منظور هدف قرار دادن فرودگاه است؛ چرا که بر اساس معاهدات بین‌المللی، هدف قرار دادن این فرودگاه غیر نظامی، ممنوع است.

شبکه سعودی العربیه روز گذشته برای توجیه حملات هوایی ائتلاف متجاوز، فایل ویدئوی منتشر و ادعا کرد که نیروهای یمنی، فرودگاه صنعاء را به پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند.

جبل همچنین تأکید کرد، فیلمی که در شبکه‌های ائتلاف متجاوز دست به دست می‌شود، در فرودگاه نظامی ضبط شده است که در کنار فرودگاه غیر نظامی صنعاء قرار دارد.

این در حالی است که ائتلاف سعودی-اماراتی از آگوست ۲۰۱۶، مانع پروازهای فرودگاه صنعاء شده است، به جز پروازهای متعلق به سازمان ملل یا آژانسهای امدادرسانی.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ائتلاف سعودی فرودگاه صنعاء ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟