Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@19:06:42 GMT

نصب شش دستگاه اذان گو در شهر خوانسار

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۵۹۴۷۵

نصب شش دستگاه اذان گو در شهر خوانسار

شهردار خوانسار گفت: شش دستگاه اذان گو در شش نقطه شهر خوانسار که مسجد وجود ندارد و صدای اذان نیز به گوش نمی‌رسد نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی امروز- سه‌شنبه دوم آذرماه- در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: در راستای رفع موانع تولید با پیگیری‌های انجام شده کارخانه آسفالت خوانسار پس از هفت سال توقف راه‌اندازی و اکنون در هر ساعت ۶۰ تن تولید آسفالت تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای فاز نخست عملیات آسفالت مسکن مهر خوانسار، گفت: زمینی به متراژ ۳۵ هزار متر مربع برای ایجاد کارگاه مشاغل مزاحم ایجاد شد.

شهردار خوانسار با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی در دستور کار مدیریت شهری شهرداری خوانسار، گفت: در کنار خدمات بی‌نظیر عمرانی به پیوست‌های فرهنگی اسلامی در شهر توجه خواهیم داشت.

توکلی، ویلاسازی را خط قرمز شهرداری خوانسار دانست و افزود: ضمن مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه مجوز ویلاسازی صادر نخواهد شد.

وی از نصب شش دستگاه اذان‌گو در شش نقطه شهر خوانسار نصب خبر داد و گفت: این دستگاه‌های اتوماتیکی در شش نقطه از شهر که مسجد وجود ندارد و صدای اذان نیز به گوش نمی‌رسد نصب می‌شود.

شهردار خوانسار گفت: این دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند است و با توجه به نرم افزاری که روی آن نصب شده، امکان پخش اذان و دعاها را به صورت خودکار در زمان‌های تعیین شده دارد.

کد خبر 537474

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار خوانسار ساخت و ساز شهر باغ ویلا باغ شهر آسفالت مسکن مهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیاز‌های هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهان شرقی و غربی در دست بررسی است.
وزیر کشور در مورد طرح ایمن سازی مرزها، گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود؛ با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.
وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.
وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.
قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود
وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می‌توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • اوقات شرعی چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت در یزد
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز