Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند، گفت: اردوی جهادی دامپزشکی در روستاهای نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، میثم قیاسی با اعلام این خبر، گفت: اردوی جهادی دامپزشکی با محوریت محرومیت‌زدایی و مبارزه با بیماری های دامی به مدت ۲ روز به صورت رایگان در روستاهای فیازمان و زرامین علیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در هر فصل با توجه به مناسبتهای مختلف اقدام به برگزاری اردوی جهادی به صورت رایگان در سطح روستاهای شهرستان به ویژه در مناطق محروم می‌کند.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند هدف از اعزام این اکیپ را ارائه خدمات دامپزشکی به مناطق روستایی عنوان کرد و افزود: این اکیپ اعزامی ضمن ارزیابی وضعیت دامداری مناطق روستایی اقداماتی از قبیل واکسیناسیون بیماری‌های دامی، ارائه مشاوره تغذیه و ضدعفونی جایگاه دام را به دامداران آموزش دادند.

لازم به ذکر است در این اردوی دو روزه که از ساعت ۸ صبح شروع و تا ساعت ۱۵ ادامه داشت تعداد ۵۰۰ رأس دام سنگین (گاو و گوساله) علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند هفته بسیج میثم قیاسی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا