Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «رستگار یوسفی» در نشست معارفه شهردار جدید جوانرود که با حضور اعضای شورای شهر، معتمدین و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد؛ افزود: شهرستان های مرزی پیشانی یک نظام و کشور هستند و به هر میزان که کارهای زیربنایی و ارایه خدمات و سرمایه گذاری در این مناطق انجام شود، به همان میزان برای کشور امنیت آفرین و آرامش در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خوشبختانه امروز در روستاهای‌ مرزی شهرستان جوانرود کارهای زیربنایی مانند گازکشی در حال انجام است.

یوسفی ادامه داد: در سال جاری از منابع مختلف استانی و ملی، ۱۲۷ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص پیدا کرده و این جدا از اعتباراتی است که در حوزه گازرسانی اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: خوشبختانه شهردار جدید جوانرود از بدنه شهرداری است و اعضای شورا با شناختی که داشتند او را انتخاب کردند.

فرماندار جوانرود با تاکید بر اینکه فرصت ها مثل ابر در گذر هستند، گفت: مدیران از این فرصت ها باید برای انجام خدمت بی منت و صادقانه به شهروندان استفاده کنند و مردم ما هم بسیار قدرشناس خدمتگزاران واقعی هستند.

وی ادامه داد: اگر در این فرصت اقدام ماندگاری مانند زنده یاد صدیقی در زمینه احداث بازارچه جوانرود در شورای اول انجام دهیم مطمئن باشید مردم حتما به یاد خواهند داشت.

یوسفی گفت: در این شرایط اقتصادی، مردم انتظار تکریم بیشتری از مسوولان دارند و شهرداری باید از اعمال چهارچوب خشک قوانین اداری پرهیز کند.

وی با اشاره به اینکه شهر جوانرود به دلیل توپوگرافی خاص دارای مشکلات متعددی در حوزه های مختلف است، افزود: شهرداری جوانرود باید طرح جامع ترافیک شهر را تهیه کند تا با استفاده از این نقشه راه، در میان مدت و بلندمدت به تدریج مشکلات موجود را حل کند.

فرماندار جوانرود در بخش دیگری از سخنانش گفت: در خوشبینانه ترین حالت طی این سال ها تنها ۲۰ درصد طرح جامع اجرایی شده است و متاسفانه طرح تفضیلی هم در بسیاری موارد با شرایط موجود شهر همخوانی ندارد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها شورای شهر طرح های عمرانی جوانرود کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر طرح های عمرانی جوانرود شورای شهر طرح های عمرانی جوانرود کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان