Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی مشکلات کارخانه «لاستیک البرز» با حضور رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران برگزار شد. خبرگزاری میزان – نشست بررسی مشکلات کارخانه «لاستیک البرز» تحت نظارت اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران با حضور بابک ترکی، معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و با حضور شورای کارگری این کارخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکی در این نشست پس از استماع نظرات اعضای شورا، مسائل و مشکلات کارخانه و کارگران را بررسی و تدابیرلازم درجهت حمایت از تولید و رفع موانع تولید اتخاذ کرد.   بیشتر بخوانید: احیای سه واحد تولیدی راکد و ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر در نتیجه حمایت قضایی در آذربایجان‌شرقی رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران بیان کرد: علی‌رغم مشکلات موجود در مسیر تولید کارخانه لاستیک البرز، دستگاه قضایی اهتمام ویژه‌ای در حمایت از تولید ملی داشته که ثمره آن احیاء و راه اندازی تعدادی از واحد‌های تولیدی تعطیل شده با نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران بوده‌است که تلاش داریم در این مسیر اقدام‌های لازم قانونی را انجام دهیم.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی دادگستری تهران حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری تهران حمایت از تولید رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران مشکلات کارخانه لاستیک البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون