Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین هدایی نخستین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان را با پیروزی برابر حریف بلاروسی آغاز کرد.

به گزارش برنا، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از سه شنبه در هیوستون آمریکا آغاز شد.

امیر حسین هدایی اولین نماینده ایران بود که در بخش انفرادی این مسابقات به میدان رفت.

وی در اولین دیدار با پلاتونوف از بلاروس رقابت کرد و با نتیجه ۴ بر ۳ موفق به کسب پیروزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایی دومین دیدار خود در مسابقات تنیس روی قهرمانی جهان را برابر فان ژنگ دونگ از چین برگزار می‌کند.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده ایران در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان است که در اولین دیدار خود به مصاف نماینده چین تایپه می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان ایران رقابت چین تنیس مسابقات تنیس روی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی مرحله ۱/۱۶ پایانی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با مصاف نوشاد عالمیان نفر ۶۸ دنیا از ایران در مقابل لیانگ جینگ کون از چین دارنده رتبه چهارم دنیا آغاز شد.

گیم نخست این بازی بسیار نزدیک پیش رفت و در حالی که ملی پوش ارزنده پینگ‌پنگ ایران این شانس را داشت که در گیم نخست پیروز میدان شود، بازی را با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به حریف خود واگذار کرد. در گیم دوم این مسابقه، نابغه پینگ‌پنگ ایران از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفت و با اقتدار ۱۱ بر ۶ پیروز شد و کار به تساوی کشیده شد.

گیم سوم این بازی در حالی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود حریف چینی به پایان رسید که نوشاد از همان ابتدای این گیم از این حریف قدرتمند پیش بود و ۸ بر ۶ بازی را در اختیار داشت اما در نهایت گیم سوم را واگذار کرد. در گیم چهارم این بازی بازهم عالمیان در تمامی لحظات از حریف سرشناس چینی پیش بود و توانست با حساب ۱۱ بر ۹ گیم را به سود خود به پایان برساند تا کار به گیم سرنوشت‌ساز پنجم برسد.

در گیم پنجم، نوشاد از ابتدا بازی را در دست گرفت و در حالی که ۳ بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود، مربی چین وقت استراحت گرفت، اما این وقت استراحت نیز نتوانست جلوی امتیاز گرفتن نوشاد را بگیرد و بازی ۷ بر ۱ به سود نوشاد در گیم پنجم ادامه پیدا کرد تا اینکه با اقتدار ۱۱ بر ۵ این گیم به سود نوشاد عالمیان خاتمه یافت تا در مجموع ۳ بر ۲ به جمع ۱۶ بازیکن برتر اسمش عربستان صعود کند.

نوشاد در مرحله ۱/۸ پایانی با برنده دیدار لین شیندنگ دارنده رنکینگ ۱۵ جهان از چین و راون فیلاس دارنده رنکینگ ۷۴ جهان از آلمان مسابقه خواهد داد. هدایت پینگ‌پنگ باز ایران در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است. مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض با حضور بزرگان پینگ‌پنگ دنیا در جریان است.

دیگر خبرها

  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان