Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا خواجه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پروژه های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی فاز یک هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۳ هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۲۰۰ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ساخت پروژه ۸۵۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهر قیدار با همکاری اداره راه و شهرسازی استان گفت: این پروژه در زیربنایی بالغ بر ۱۲۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ساخته خواهد شد.
خواجه ای به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان درساخت و ساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تولید و تامین مسکن استان زنجان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه شده است که امیدواریم تداوم یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خاطر نشان کرد: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل  شود.

خواجه ای همچنین با اشاره به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز  یادآورشد: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبار امسال در این استان به تعداد ۲ هزارو ۹۲۵ واحد ابلاغ شده که از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۶ واحد معرفی به بانک و تعداد یکهزار و ۶۸۶  فقره، معادل ۵۸ درصد انعقاد قرارداد شده است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن تسهیلات مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته

ابوالفضل طهماسبی رئیس بسیج سازندگی مستضعفین درنشست خبری نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی در بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور با مشارکت مردمی و گروه های بسیجی ساخته شده است‌.

وی افزود: ۱۲۳۸ روستا را از طریق گروه های جهادی در آبرسانی کرده ایم  و امسال در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی( ع ) اقدامات خوبی را در حوزه نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام دادیم.

او بیان کرد:  از طریق گروه های جهادی  ۱۷۰۰ کیلومتر راه روستایی را احداث کرده ایم که این اقدام از محل سهمیه‌ قیری که اختصاص یافته است ساخته می شود و ما سعی داریم با استفاده  از ظرفیت گروه های جهادی با تمام قوا در بخش های مختلف حضور  داشته باشیم.

طهماسبی افزود: در حوزه آبخیزداری ۸۳۴ پروژه آبخیزداری داشته ایم. همچنین در حوزه بازآفرینی شهری طرح کرامت را  اجرا کرده ایم. در سال ۱۴۰۲،  ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ گروه جهادی اجرا کردیم و در این حوزه هم با همکاری وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده ایم  که این اقدام را اجرا کنیم. ۶۰ هزار  گروه جهادی در کشور  داریم که  ۵۱ هزار گروه جهادی از این تعدا  شناسنامه دار هستند . در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه  تفاهم نامه  هایی با بنیاد مسکن،  سازمان راهداری و بازآفرینی شهری را منعقد خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود