Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:11:57 GMT

سرمربی بعثت نیامده رفت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۱۸۴۲

سرمربی بعثت نیامده رفت

ایسنا/کرمانشاه مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال دسته دومی بعثت کرمانشاه که به تازگی روی نیمکت سرمربیگری این تیم نشسته بود، از این تیم جدا شد و به خیبر خرم آباد پیوست.

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، بااشاره به جدایی سرمربی تیمش، اظهار کرد: تیم ما سال گذشته در رقابت های لیگ دسته سوم نتوانست به لیگ دسته دوم بازگردد، بنابراین برای فصل جاری امتیاز تیم دسته دومی علم و ادب تبریز را خریداری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به عملکرد موفقی که تیم علم و ادب تبریز در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته دوم داشت، تلاش کردیم تا کادر فنی و تعدادی از بازیکنان این تیم را بکارگیری کنیم و در این راستا مذاکراتی را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت ادامه داد: مهرداد خادمی سرمربی فصل گذشته تیم علم و ادب در ابتدای این فصل به تیم قشقایی شیراز پیوسته بود که با مذاکرات انجام شده به تیم بعثت انتقال پیدا کرد و در دو بازی روی نیمکت سرمربیگری تیم ما نشست.

وی با اشاره به تمایل باشگاه خیبر خرم آباد برای بکار گیری مهرداد خادمی، اظهار کرد: باتوجه به تمایل این باشگاه دسته اولی و رایزنی های انجام شده، موافقت خود را با جدایی آقای خادمی اعلام کردیم و به تیم خیبر خرم آباد پیوست.

سومین انتقال مهرداد خادمی به یک باشگاه دیگر درحالی است که طبق ابلاغ این فصل سازمان لیگ، هر مربی در هر فصل تنها قادر است که با دو تیم قرار داد ببندد که افشین حسنی در پاسخ به سوالی دراین رابطه هم گفت: انتقال آقای خادمی به باشگاه خیبرخرم آباد صورت گرفته و رفع این مشکل هم توسط خود باشگاه خیبر صورت می گیرد.

وی در رابطه با تکلیف نیمکت سرمربیگری تیمش بعد از جدایی مهردادخادمی هم گفت: شنبه آینده با تیم نفت و گاز گچساران دیدار خواهیم داشت، بنابراین برای ادامه تمرینات تیم تا زمان توافق با سرمربی جدید داوود نظر محمدی مسئول فنی تیم کار هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه سه گزینه برای سرمربیگری تیمش روی میز دارد، گفت: هر سه این گزینه ها غیربومی هستند و مذاکرات خود را با آنها آغاز کرده ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه بعثت تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ دسته دوم فوتبال کشور مهرداد خادمی مهرداد خادمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر