Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صلواتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به وضعیت عملیات اجرایی بخش پایانی این محور بزرگراهی، اظهار داشت: عملیات اجرایی بخش پایانی محور بزرگراهی بادرود ،کاشان به طول ۹.۵ کیلومتر و احداث زیرگذر تقاطع‌های ابوزیدآباد و اسدآباد، بااعتباری بالغ‌بر ۳۳۰ میلیارد ریال در بهمن سال گذشته آغاز شد و تلاش بسیاری برای اجرای این طرح انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اهمیت توجه به نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: حوادث ناگوار زیادی در سال‌های گذشته در جاده بادرود ، کاشان اتفاق افتاده است و این جاده به‌عنوان جاده مرگ معروف شده بود اما با اجرای طرح، زمینه حذف این نقطه حادثه‌خیز استان اصفهان فراهم می‌شود.
مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان بابیان اینکه این طرح قرار بود در مدت ۱۸ ماه تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده، این طرح در زمان کوتاه‌تری به بهره‌برداری خواهد رسید و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به پیشرفت این طرح و زمان بهره‌برداری از آن خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون با ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
صلواتی افزود: اعتبار اولیه این محور ۳۳ میلیارد تومان برآورد شده و از سوی شرکت مجری و مشاور در حال اجراست.
وی با اشاره به جزئیات این طرح،  اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۷ درصد از خاک‌برداری و ۹۰ درصد از خاک‌ریزی این طرح انجام‌شده و نزدیک به ۱۰۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی در پروژه انجام‌شده است.  
مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان اضافه کرد: فعالیت در بخش اساس و زیراساس پروژه ۲ کیلومتر بوده و نزدیک به ۲ کیلومتر از آسفالت این مسیر نیز انجام‌شده است.

محور کاشان به بادرودکه ترافیک عبوری ترانزیت جنوب به مرکز کشور و شمال را اتصال می‌دهد، یکی از محورهای پرترافیک برای جابجایی بار و مسافر است.

طول راه‌های شهرستان کاشان شامل آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بیش از هزار و ۱۰ کیلومتر است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در اصفهان وجود دارد و  این استان با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، به‌عنوان چهارراهی ترانزیتی رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

برچسب‌ها شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وزارت راه و شهرسازی اصفهان کاشان بادرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وزارت راه و شهرسازی اصفهان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وزارت راه و شهرسازی اصفهان کاشان بادرود بهره برداری استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد

به‌منظور احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان، قرارداد این پروژه مشارکتی شهرداری اصفهان با شرکت مپنا امروز (سه‌شنبه) امضا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در راستای سیاست‌گذاری کلی حوزه حمل‌ونقل برای توسعه حمل‌ونقل پاک و زمینه سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی در سال های گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه های شارژ سریع خودروهای برقی منعقد شد.

در حال حاضر دو مورد از این ایستگاه ها که جانمایی آن قطعی شده در دست اقدام است که یکی از این ایستگاه ها در خیابان فرایبورگ در منطقه ۶ اصفهان و ایستگاه دیگر در محدوده میدان بزرگمهر در منطقه ۴ اصفهان قرار دارد.

قرار است بخشی از زیرساخت های این دو ایستگاه توسط شهرداری تامین می شود و تامین تجهیزات شارژ این دو ایستگاه توسط شرکت مپنا صورت می گیرد، البته خدمات بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها تا ۶ سال توسط شرکت مپنا انجام می شود و پس از ۶ سال با پایان دوره تفاهم نامه ممکن است بهره‌برداری ازاین ایستگاه ها تموسط شهرداری یا شرکت مپنا یا هر شرکت دیگری انجام شود.

احداث و راه‌اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی بیشتر در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با وسیله نقلیه برقی، نحوه شارژ آن و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی است.

کد خبر 749294

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان