Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به مدیریت پیک بار مصرف برق در زمستان و کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های کشور، گفت: بدین منظور ۲۷ هزار و ۱۱۹ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان، با توان مصرفی ۶.۱ مگاوات تعدیل و بهینه‌سازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، فریبرز مرادیان، اظهار کرد: تعدیل و اصلاح روشنایی معابر استان از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: طی مانور تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر که در آبان ماه برگزار شد، تعداد ۳۱۴۰ دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی ۴۵۰ کیلو وات اصلاح و تعدیل شد و در مجموع تاکنون تعداد ۲۷ هزار و ۱۱۹  دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی ۶.۱ مگاوات تعدیل و بهینه‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش پیک بار علاوه بر بهینه‌سازی روشنایی معابر، اصلاح و تعدیل تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی، روشنایی پارک‌ها و میادین، نورپردازی ساختمان‌ها و جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف نیز با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج و اکیپ‌های مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی در پایان بیان کرد: باتوجه به کاهش دمای هوا و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی (گاز و برق) و از جهتی محدودیت‌های ایجاد شده در خصوص سوخت نیروگاه‌های تولید برق، مدیریت پیک بار زمستانی در دستور کار صنعت برق قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری شرکت برق روشنایی معابر دستگاه چراغ روشنایی چهارمحال و بختیاری روشنایی معابر بهینه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری شهرام زارع،، امروز _شنبه هشت اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه اکسپو و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی اتاق‌های بازرگانی بسترسازی جهت جذب سرمایه‌گذار است، در همین راستا اتاق بازرگانی استان بسته اقتصادی قوی جهت معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران آماده کرده است.

وی ادامه داد: تهیه این بسته اقتصادی چهار ماه زمان برده است و در تلاش هستیم هفت سرمایه‌گذار داخلی و هفت سرمایه‌گذار خارجی در این نمایشگاه جذب شود.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان از کشورهای خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف اتاق بازرگانی استان از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

زارع با دعوت از فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان چهارمحال و بختیاری برای حضور در نمایشگاه اکسپو، تاکید کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند از این فرصت جهت بازاریابی محصولات خود با برقراری ارتباط با تجار سایر کشورها بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه از تاریخ هشتم الی دوازدهم اردیبهشت‌دایر است، خاطر نشان کرد: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاران از جمله واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در کمترین زمان ممکن و معافیت‌های مالیاتی در استان ایجاد شده است.

کد خبر 748453

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر