Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهدار براتی روز چهارشنبه با حضور میدانی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم به منظور بررسی وضعیت روحی و روانی دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده به مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ اعزام شد.

وی گفت: بعد از بروز خسارت ناشی از زلزله، ضرورت حضور روانشناسان و مددکاران اجتماعی برای روانشناسی خانواده‌های آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی افزود: این گروه مشاوره به ارائه خدمت به صورت حضوری در روستاها و مناطق آسیب‌دیده شهرستان کوهرنگ به خانواده‌های نیازمند خدمات مشاوره ارائه می‌کنند.

به گفته وی، در وقوع بحران و سوانح طبیعی، فاز واکنش روحی و روانی همچنان پابرجاست،  که در این زمان نیاز به آموزش و تکنیک‌های آرام‌سازی در جهت کاهش اضطراب از سوی مشاوران  ضروری است.
براتی افزود:برگزاری کارگاه‌هایی با محوریت شیوه‌های موثر مطالعه، هنر آزمون دادن در کنکور، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته آگاهانه،بررسی اختلالات یادگیری در مدارس ابتدایی و ارائه آموزش های پس آسیب در این شهرستان برگزار شد.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:هم‌اکنون هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

به گزارش ایرنا، زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۶ و ۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهر امسال مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان حوالی چلگرد را لرزاند.

این زمین لرزه در ۳۳ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

زلزله اگر چه خسارت جانی در پی نداشت اما ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مردمی، زیربنایی و کشاورزی به این استان وارد کرد.

پس از آن نیز ۶۵ پس‌لرزه شهرستان کوهرنگ را لرزاند که بزرگی چهار مورد آن بیش از چهار ریشتر بود.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها کوهرنگ مدارس چهارمحال وبختیاری زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ مدارس چهارمحال وبختیاری کوهرنگ مدارس چهارمحال وبختیاری زلزله چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم