Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حسنخانی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی با داشتن گردنه‌های برف گیر و محورهای کوهستانی، نیازمند توجه بیشتری است خاطر نشان کرد: از هم اکنون پلیس راه با ۱۰ تیم نامحسوس و ۱۰۰ تیم محسوس در محورهای مواصلاتی و همچنین ۱۸ گردنه برف گیر استان در حالت آماده باش قرار گرفته و به صورت شبانه روزی در گردنه‌ها و مسیرهای مستعد حوادث ناشی از شرایط جوی مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه به منظور ارتقا سطح خدمت رسانی و همچنین انضباط بخشی در عبور و مرور و کاهش تلفات احتمالی و مدیریت بر حوادث ترافیکی از تاریخ ۲ آذر تا ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می‌شود، ادامه داد: نیروی انتظامی همه توان خود را برای اجرای این طرح به کار گرفته است و بی تردید حضور پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی در سطح جاده‌ها، تأثیر بسزایی در کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث و سوانح رانندگی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه راه و راهور، افزود: بسیاری از آسیب‌های رانندگی به دلیل نداشتن فرهنگ رانندگی به وقوع می‌پیوندد که در راستای افزایش این فرهنگ همه باید به سهم خود تلاش کرده و مسئولان و دست اندرکاران حوزه ترافیک، برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از آسیب‌ها و حوادث رانندگی در جاده‌های استان را داشته باشند.

اجرای طرح زمستانی با توجه به وجود ۱۸ گردنه برف گیر یکی از ضرورت‌های کاهش تصادف و سوانح رانندگی در آذربایجان غربی است زیرا در بیش از دو سوم زمستان، در این گردنه‌ها برف و یخبندان وجود دارد.

کد خبر 5359665

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی طرح زمستانی جاده ها پلیس راه هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه زلزله کتاب و کتابخوانی آلودگی هوا بارش باران واکسن کرونا عکس استانها اردبیل آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳