Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت پایداری شبکه ارتباطی در مواقع بحرانی، عضویت اپراتورهای ارتباطی در اتاق ایزوله مدیریت بحران استان ضروری است.

 قاسم جلیلی‌نژاد در کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ارتباطات یک موضوع اساسی در مواقع بحرانی است که باید برای پایداری آن تمام موارد پیش‌بینی شود و اولین موضوع که در مواقع بحرانی مورد توجه است، پایداری شبکه ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر لزوم آماده باش اپراتورها در فصل سرد سال و احتمال قطعی گاز گفت: با کاهش دمای هوا و احتمال قطعی گاز و به تبع آن احتمال قطعی برق تمام اپراتورها در خصوص تامین سوخت مورد نیاز برای دیزل ژنراتورها از قبل اقدامات لازم را انجام دهند تا شبکه‌ای پایدار در فصل سرد سال را داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد:در مواقع بحران و قطعی طولانی مدت برق باعث ایجاد مشکل جدی در بحث پایداری شبکه ارتباطی هستیم که اپراتورها باید در این خصوص با تعویض باتری‌های معیوب و تامین ژنراتور در کمترین زمان اقدام به برقراری شبکه کنند.

جلیلی‌نژاد با اشاره به این موضوع که قطعی‌های برق از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی استان اعلام می‌شود، تاکید کرد: تمام اپراتورها موقعیت هاب سایت‌هایشان را در اسرع وقت به شرکت توزیع برق استان اعلام کنند تا امکان تامین برق آن‌ها از مسیرهای مختلف بررسی شود.

مدیرکل ارتباطات از اداره کل مدیریت بحران استان خواست تا بحث قطعی مکرر فیبر نوری در حفاری‌های دستگاه‌های خدمت رسان و همچنین سرقت کابل و تجهیزات سایت‌های ارتباطی را در شورای تامین استان مطرح کنند تا تصمیماتی لازم در این خصوص اتخاذ شود.

در ادامه جلسه نماینده اداره برق استان و هر یک از اپراتورها و دستگاه‌های تابعه از عملکرد خود در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص مواقع بحرانی اعم از تعویض باتری های فرسوده ،تامین دیزل ژنراتور و پایداری شبکه در مواقع خاص گزارش داند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت بحران بحران اپراتور مدیریت بحران آذربایجان غربی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی بحران آذربایجان غربی ارتباطات آذربایجان غربی آذربایجان غربی مواقع بحران پایداری شبکه مواقع بحرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، گاز مناطقی از شهرستان آمل فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برای تعمیرات قطع می‌شود.


بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ به علت اتصال شبکه جدید به شبکه گازدار. جریان گاز در شهرستان آمل شامل: روستا‌های آغوزکتی، سرهنگ کتی، مارکتی، چشمه سر محله و نرم
از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۹ به مدت ۱۶ ساعت قطع خواهد شد.

لذا از مشترکین گرامی تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور جداً خودداری نمایند.


پیشاپیش از بردباری و همکاری مشترکین محترم این مناطق متشکریم.

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام