Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:43:23 GMT

دختر شهید مفتح 2 دستگاه آپارتمان در تهران وقف کرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۲۵۸۳

دختر شهید مفتح 2 دستگاه آپارتمان در تهران وقف کرد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بتول مفتح، دختر شهید مفتح روز گذشته دو دستگاه آپارتمان ۸۳ و ۶۹ متری در شمال غرب تهران را وقف کرد.

دختر شهید مفتح با بیان اینکه وقف سنت حسنه‌ای است که باید با هر شیوه‌ای به فرهنگ‌سازی در این زمینه پرداخت، به فارس می‌گوید: در اسلام سفارش شده که برای آخرت خود ذخیره‌ای داشته باشید که به نظر من وقف همان باقیات صالحات یا حتی صدقه جاریه است که انسان می‌تواند برای خود در این دنیا به جای بگذارد و نتیجه آن را در آخرت ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می‌افزاید: با توجه به روحیه انقلابی که با آن رشد کرده و تربیت شدیم، از پدرم یاد گرفتیم که برای رسیدن به خوشبختی باید به فکر دیگران هم باشیم. بر همین اساس، در برهه کنونی که بسیاری از مردم با مشکلاتی مواجه هستند، تصمیم گرفتیم دو دستگاه آپارتمان خود را به نیت اشتغال‌زایی جوانان، آموزش، درمان و کمک به مناطق محروم وقف کنیم. البته این وقف برای مردم این سرزمین که تمام قد پای انقلاب ایستاده‌اند، بسیار اندک است.

مفتح با بیان اینکه برخی معتقدند که برای وقف کردن باید ثروت زیادی داشته باشیم، می‌گوید: اصلا برای وقف نیازی به ثروت زیاد نیست. بلکه می‌توان با خرید یک کتاب و اهدای آن فرهنگ وقف را ترویج کرد. ما برای این انقلاب خون‌های زیادی دادیم و شهدایی تقدیم کردیم. بنابراین برای حفظ آن هم باید کمک کنیم و علاوه بر حمایت یکدیگر، به فکر نیازمندان باشیم.

وی با اشاره به اینکه من وضعیت شهرهای جنوبی و اهمیت اشتغالزایی در شهرهای جنوبی کشور را از رسانه ملی دیدم، می‌افزاید: در بسیاری از مناطق محروم حتی با پنج میلیون تومان می‌توان کسب و کاری راه‌اندازی کرد تا زندگی بچرخد. امیدوارم با این وقف بانوان هم وارد چرخه تولید شوند و به تولید و معیشت کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دختر آیت الله مفتح وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟