Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه پلیس فرودگاه استرالیا موجب زندانی شدن یک مادر چینی و دخترش شد. پس از آنکه پلیس استرالیا چایی را که این مادر و دختر با خود حمل می‌کردند مواد مخدر تشخیص داد آن‌ها چهار ماه را در زندان سپری کردند. «وون پویی چونگ» و دخترش «سان یم ملانیا لیم» ساکن سیدنی در لحظه فرود به استرالیا ۲۵ کیلوگرم چای زنجبیل را برای فروش در استرالیا و کسب سود ۹۲ دلاری با خود حمل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته‌های چای آن‌ها در فرودگاه توسط مقامات پلیس مرزی استرالیا مصادره و به اشتباه نوشیدنی حاوی داروی آمفتامین شناسایی شد. پس از این اشتباه این مادر و دختر به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شدند. این مادر و دختر بدون قرار وثیقه مدت چهار ماه را در حبس گذراندند. اتهامات این دو پس از انجام آزمایش پزشکی قانونی پلیس نیو ساوت ولز استرالیا لغو شد.

بیشتر بخوانید

اقدام عجیب آقای دکتر با خوردن مدفوع گاو + فیلم

دادگاه محلی داونینگ سیدنی مطلع شد که آزمایش توسط ABF تنها طیفی از مواد مشابه فن مترازین را شناسایی کرده است. در حالی که این مادر و دختر پشت میله‌های زندان بودند یک اپراتور پزشکی قانونی از پلیس فدرال استرالیا در نامه‌ای به افسر اصلی پرونده نسبت به نتایج آزمایش ابراز نگرانی کرد. در این نامه اشاره شده بود که نتایج آزمایشگاهی در حالی محصولات مشابه را در این بسته‌ها نشان داده که هیچ ماده ممنوعه‌ای در آن وجود ندارد.

گفتنی است؛ پس از آنکه دادگاه متوجه این خطا شد رای آزادی این مادر و دختر را صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس فرودگاه اخبار حوادث مادر و دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه