Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: مستند نیمه بلند «یاشماق» به تهیه کنندگی «رضا غلامی مطلق »هنرمند خراسان شمالی به بخش «مسابقه ملی» پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» راه یافت.

ابوالحسن حیدری اظهارکرد: با پایان کار اعضای هئیت انتخاب، ۲۷ مستند نیمه بلند بخش مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» معرفی شدند که نام « رضا غلامی مطلق» هنرمند فیلم ساز بجنوردی در میان هنرمندان راه یافتگان به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ۶۵۰ اثر کوتاه، بلند و نیمه ‌بلند متقاضی حضور در پانزدهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»  برای شرکت در بخش «مسابقه ملی»  بودند، تصریح کرد:  «یاشماق» مستندی از زندگی«صاحب جمال رحیمی» به تهیه کنندگی«رضا غلامی مطلق» و «فرهاد سلیمانی» است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی خاطر نشان کرد: پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم  مستند ایران «سینماحقیقت» ۱۸ تا ۲۵ آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي پانزدهمین جشنواره خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت