Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مجموعه وبینارهای حوزه صنعت خودرو با همکاری دانشگاه علم و صنعت و انجمن علمی دانشکده خودرو برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، زمان برگزاری این مجموعه وبینار از تاریخ 17 تا 24 آذر ماه سال 1400 و آدرس شرکت در جلسات http://meting.iust.ac.ir/vc است.

نقش دانشگاه در ارتقای فناوری صنعت خودرو، تکنوسنتر و چالش ساختار در صنعت خودروی ایران، لزوم داشتن تخصص های نرم افزاری در صنعت خودرو، دیروز، امروز و فردای صنعت خودرو، آینده صنعت خودرو و آینده فارغ التحصیلان دانشکده در صنعت خودرو موضوعات این وبینار است که در 6 روز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسن شجاعی فرد، عبدالله توکلی لاهیجانی، جواد مرزبان و دیوید ظریف پور، منوچهر منطقی، امیرحسن کاکایی و مسیح تهرانی سخنرانان این وبینار تخصصی هستند.

به گزارش تین نیوز، لینک شرکت در جلسات http://meting.iust.ac.ir/vc است.

برای اطلاع از جزئیات این وبینار تصویر زیر را ببینید:

مجموعه وبینارهای صنعت خودرو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو دانشگاه علم و صنعت انجمن علمی تین دانشگاه علم و صنعت منوچهر منطقی صنعت خودرو جواد مرزبان مجموعه وبینار صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران برخی حواشی درباره قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودرو‌های برقی تأمین کنند و قرارداد‌های خرید خودرو‌های برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودرو‌های برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر