Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت هفته بسیج و در سی و هفتمین سالروز شهادت سرلشگر شهید مهدی زین الدین در مراسمی ۱۸ نفر از محکومین دارای جرائم غیرعمد در استان مرکزی با صرف مبلغ ۱۳۹ میلیارد ریال کمک ستاد دیه وسازمان بسیج استان از بند رها شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این زمینه گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۲ نفر از محکومین با کمک مردم، خیرین و ستاد دیه استان با صرف مبلغ ۳۱۳ میلیارد ریال از زندان‌ها ازاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام موسوی افزود: بسیج مدرسه عشق است و سردار سلیمانی دانش اموخته این مکتب و مکتب حسینی بوده است.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله هم در این مراسم گفت: امروز با آزادسازی این محکومین، گوشه‌ای از رفعت بسیج را می‌بینیم و این یک جلوه از روحیه بسیج است.

سردار کریمی افزود: فلسفه بسیج فداکاری برای جهان اسلام است و یکی از اقداماتی که در مکتب بسیج به ان اشاره شده است ازادی اسیران در بند است و اینرفرهنگبرگرفته از فرهنگ مولا علی (ع) است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانی جرایم غیرعمد آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی