Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «حسین اکبری» روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز بسیج در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: روزی که نیروی بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هدف مقابله با هجمه تشکیل شد کسی تصور نمی‌کرد به‌عنوان اندیشه و مکتب در تمام جهان خودنمایی کند اما این نیروی ارزشمند اکنون قدرت جایگاه خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروی مردمی بسیج در هر شرایطی که نیاز بوده پای کار آمده است و خدمات ماندگارش را به یادگار می‌گذارد و این سرمایه‌ای گرانمایه برای کشور محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه قدس بیان کرد: بسیجیان امروز را باید با یاران و انصار حضرت سیدالشهدا(ع) که در روز عاشورا با الگوی زمان شناسی و امام شناسی پشتیبان پیشوای خود ماندند تا به درجه رفیع شهادت نایل آمدند دانست و بزرگترین افتخار بسیجیان حرکت در مسیر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

سردار اکبری اظهار داشت: نظام سلطه همواره در منطقه حضور داشته و در امور تمامی کشورها مداخله کرده و منابع آن‌ها را به یغما برده و تنها کشوری که مقابل زیاده‌خواهی‌های این قطب مخرب ایستادگی کرد، ایران بود چرا که تفاوت ما با دیگر کشورها این است که آن‌ها به خواسته استکبار و در راس آن‌ها آمریکا تن می‌دهند اما ایرانیان بر اساس آرمان‌های انقلابی و وعده‌های الهی و با فرهنگ بسیجی، ایثار و فداکاری مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

وی بیان کرد: براساس آموزه‌های دینی حاکمیت زمین متعلق به مستضعفان است و تمامی منابع حساس خدادادی نیز در جغرافیای این کشورها قرار دارد و نیروی بسیج میدان دار این وعده الهی خواهد بود.

سردار اکبری اولین جلوه بسیج را در دفاع مقدس دانست و گفت: بعد از آن در جنگ ۳۳ روزه، مشکلات امنیتی و نظامی در سوریه، عراق و یمن نیز این تفکر و اندیشه بسیجی بود که امنیت مسلمانان را در برابر نظام سلطه حفظ و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: تلاش برای ناکارآمد نشان دادن دولت و حاکمیت و ناامید کردن مردم از آینده نظام اسلامی توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی است و آحاد مردم باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.

نیروی بسیج مستضعفین پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به دستور امام راحل تشکیل شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند